Delpouriya

سلام و عرض ادب. جناب آزادی در تحلیل هاشان عمدتاً از فیبوناچی اکسپنشن به صورت درصدی استفاده میکنند که تارگت های بزرگتری را تعیین میکند و اتفاقا در خیلی اوقات به این نسبت ها عکس العمل نشان داده میشود، این در حالی ست که عمده معامله گران از سامانه های تحلیل آنلاین بهره میبرند که فاقد این قابلیت هست و قاعدتاً انتظار میرود خرد جمعی باید به نسبت فیبوناچی Range عکس العمل نشان دهد ولی در عمل به نسبت درصدی عکس العمل بهتری نشان می دهد میخواستم بدانم این موضوع دلیل روانشناسی دارد یا استفاده از درصد در این نوع فیبوناچی علمی تر است؟

پاسخ ها

    • سلام و احترام

       

      بطور کلی مدل سازی گام ها بر اساس هر دو مبنای تغییرات ریالی و تغییرات درصدی انجام می شود مهم تر ان است که برای هر یک از دو هدف تعیین شده ظرف زمان مشخص شود.

    • کتاب "رکن سوم بازار" جناب آزادی را مطالعه کردم، منتهی الان سوالی که برایم بوجود آمد این هست که ظرف زمانی برای مبنای ریالی و تغییرات درصدی یکی هست؟ اگر خیر چطور تمایز قائل شوم؟

    • ظرف زمان برای زمان هست ارتباطی به ظرف قیمت ندارد.
    • سلام خسته نباشید امروز اومده بودم درباره همین بحث سوال بپرسم که در RET و APP بهتر است تنطیمات روی RANG باشد یا CHG به علت اینکه تفاوت خواهد داشت سطوح فیبویی و اینکه بایدهر دو مثل هم باشند یا نه؟ و اینجوری که از پاسخ شما برداشت کردم میشه به هر دو
    • سلام و عرض ادب مجدد ممنون میشم اگه توضیحات بیشتری در خصوص تعیین ظرف زمان داشته باشم. کتاب جناب آزادی و مطالب مرتبط با سیکل های حرکت رو مطالعه کردم،منتهی الان سوالی که دارم تفاوت تعیین ظرف زمان در دو مبنا در چیست؟ سپاس از شکیبایی شما و همکاران محترم