AliShaabani-cwg

باسلام خدمت استاد آزادی. میخواستم بدانم چرا قیمت هیچگاه به خطوط عمودی آینده ترسیم در لایو باز نمیرسد وهمیشه فاصله خود را حفظ میکند؟ برای حل این مشکل باید چکارکنم؟ برای تحلیل زمانی خیلی مهم است ممنون. (یک توضیحی در مورد سوالم بدهم. بنده داشتم سوالات مشابه را مطالعه میکردم شما فرمودید ورک اسپیس را پاک کنید دوباره نصب کنید. همه ی این کارها را انجام دادم ولی درست نشد نرم افزار را در ورژنهای مختلف تست کردم همشان مانند هم هستند. زمانی که قیمت حرکت میکند مثلا برفرض اولین خط آینده به قیمت سه کندل فاصله داشته باشد بعد از سه کندل باید قیمت روی آن خط باشد ولی هییج گاه قیمت به کندل نمیرسد و فاصله بین قیمت و آخرین کندل همیشه ثابت هست وعملا تحلیل زمانی بعد از یک کندل دیگر بدرد نمیخورد و باید مجددا ترسیم کرد تا این بهم ریختگی درست شود. من خیلی روی آن کار کردم ولی درست نشد خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید)

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      هنگامی که در ورک اسپیس ذخیره می کنید با بروز رسانی داده ها قیمت ها به تخمین های شما می رسند و همینطور به محورهای عمودی زمان و هیچ مشکلی وجود ندارد.

    • استاد باور بفرمایید این مسله چندین روز هست بنده را درگیر کرده و همه پیشنهادهای ارایه شده را انجام دادم ولی این کار انجام نمیشود و همیشه فاصله خطوط عمودی زمانی تخمین آینده تا قیمت سرجای خود باقی می ماند فقط کندل اضافه میشود اگر امکان آپلود فیلم بود براتون آپلود میکردم تا به عینه ببینید بنظر شما ایراد کار من کجاست؟ در استراتژی بنده تخمین زمانی خیلی مهم است خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید تا حل کنم. ممنونم.

    • اگر این تصاویر بروز باشد دیتایتان مشکل دارد. چون در تاریخ نوشته شده 2019 اگر دیتا صحیح باشد هیچ مشکلی وجود ندارد. برای دیتا از سلامت آن مطمئن شوید و به شکل صحیح ASCII Setup را تنظیم کنید.