sepehrth-cwg

سلام و خدا قوت. در صورت تکمیل ظرف زمان و عدم تکمیل ظرف قیمت در پوزیشن معاملاتی، بهترین روش برای سیو سود کردن استفاده از تریگر خط روند و شکست آن هست یا وقتی قیمت نتوانست به هدف زمانی ما برسد بی برو برگرد میگویم ضعف معامله گران بازار وجود دارد و با تکمیل ظرف زمان خروج میکنیم؟ مثلا در تصویر زیر اگر قیمت گام 3 را طی کند با تریگر خط روند خروج کنیم؟ روشهای دیگری هم وجود دارد؟ باتشکر.

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      بستگی به پلن طراحی شما دارد باید ببینید در بک تست کدام یک بازدهی بهتری داشته.

    • ممنون. درست است که به پلن وابسته هست، منظور من این است که معامله گر آماتور یا سطح متوسط بدون توجه به بعد زمان ممکن هست پوزیشن را باز نگه دارد ولی یک تریدر حرفه ای وقتی که دید ظرف زمان پرشده و فشار خرید در بازار بالا نیست، روش هایی که می تواند از آن بهره بگیرد که با سود بهینه با وجود عدم رسیدن قیمت به حد سود (عدم تکمیل ظرف قیمتی) معامله خودش را ببندد و با سود مناسب خروج کند. مثلاً در بیانات استاد آزادی اشاره شد که با ترسیم خط روند به عنوان تریگر با شکست خط روند سیگنال خروج از بازار خارج می شویم. خواستم بدانم به غیر از خط روند چه روش های دیگری برای خروج بهینه از بازار و سیو سود وجود دارد که ما بتوانیم آن را به عنوان تریگر در پلن معاملاتی خود بگنجانیم. باتشکر از شما.

    • هر کدام از تکنیک هایی که آقای آزادی در کلاس ها توضیح دادند را می توانید در بک تست لحاظ کنید و جداگانه خروجی بگیرید ببینید بهترین عملکرد مربوط به چه ستینگی هست.