Delpouriya

سلام و احترام. در ابزار تکنیکال آنلاین از دو عبارت نمودار تعدیل شده "بر اساس افزایش سرمایه و سود نقدی" با "تعدیل عملکردی" استفاده میشود که برای رسم خط روند کانال و... نتایج متفاوتی دارد ( تصاویر آن به پیوست ارائه گردیده است). چارت تعدیل شده داینامیک تریدر بر اساس داده های شرکت نوآوران امین بر اساس "تعدیل عملکردی" می باشد. 1-در نمودار "تعدیل شده عملکردی" علاوه بر افزایش سرمایه و سود نقدی چه عوامل دیگری دخالت داده شد است؟ 2-استفاده از کدام نوع نمودار را پیشنهاد میکنید؟ با تشکر.

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

       

      استفاده از داده های نو آوران امین که به شکل با سود و سرمایه تعدیل شده باشد.

    • از کارگزاری سوال کردم پاسخ این بود که در تعدیل عملکردی گپ های ایجاد شده هنگام بسته و باز شدن نماد که به دلیلی غیر از سود نقدی و افزایش سرمایه هست دخالت داده میشود همانطور که در تصویر پیوست مشاهده میشود برای این مورد نمودار تعدیل عملکردی از خط میانی کانال عبور کرده (دیتای نوآوران امین هم به این شکل هست)، در حالی که کندل در چارت تعدیل شده بر مبنای سود نقدی و افزایش سرمایه هنوز به میانه کانال نرسیده است همچنان نظر شما این هست که از تعدیل عملکردی استفاده شود؟

    • در پاسخ نوشته شده برای تحلیل تکنیکی نمودارها، از تعدیل با سود و سرمایه استفاده شود.
    • سلام بله متوجه شدم، منتهی دیتای شرکت نوآوران امین مشابه با "تعدیل عملکردی" نرم افزار آنلاین نهایت نگر بود که موجب سوال مجدد شد الان با آنلاین رهاورد مقایسه کردم دیدم شبیه به "سود و سرمایه" هست. احتمالا اشکال از دیتای نهایت نگر هست ممنون از پاسخ و شکیبایی شما.