aliaskarifar

با سلام و عرض ادب. من مدتی است که از طریق آقای نیما آزادی با بازارهای داخلی بورس آشنا شدم و هم اکنون میخواستم بپرسم من برای ورود به بازارهای جهانی و داد و ستد سهام شرکت های خارجی نیاز به چه ابزار و پلتفرمی دارم و از کجا و چگونه آنها را تهیه کنم . البته چندین سال پیش یک شرکت در مجتمع کامپیوتر تهران صد دلار برای من در یک پلتفرم کارگزاری فارکس باز کرد ولی الان دیگر اثری از آن شرکت و پول داخل حساب من نیست. برای همین لطفا راه کارها و ابزار و پلتفرم مطمئنی معرفی نمایید. سپاسگزارم.

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      برورکر مورد تایید استاد ازادی بروکر ویندزور میباشد. برای طلاع از نحوه افتتاح حساب در بروکر به آیدی تگرامی WindsorCWG@ مراجعه کنید.

      برای اطلاعات بیشتر با ایدی تلگرامی پشتیبانی بازار جهانی هماهنگ کنید : @CyclicalWavesSupport

    • با عرض سلام مجدد ببخشید این کارگزار که معرفی نمودید کارگزار فارکس و cfd است یا اینکه سهام هم انجام میدهد ؟ من می خواهم بتونم سهام شرکت آمازون بخرم یا در نزدک و فورچون سهام شرکت ها رو بخرم؟ آیا این کارگزار انجام میدهد؟ و اینکه میزان لوریج این کارگزار چقدر است ؟
    • بله به صورت CFD می توانید در سهام شرکت های یادشده سرمایه گذاری کنید و صرفاً از رشد قیمت آنها منتفع بشوید. امکان خرید واقعی سهام و دریافت سود و شرکت در مجامع و ... برای هیچ شهروند ایرانی در حال حاضر به صورت مستقیم وجود ندارد.