احتمال رشد بیت‌کوین در میان‌مدت بشدت بالاست.

2021/04/11 | 1400/01/22
بیت‌کوین , رمز ارز , ارز دیجیتال

برخی از تحلیلگران و استراتژیست‌ها بر این باور هستند که شکست (Breakout) بیت‌کوین احتمالاً کوتاه‌مدت است. اخیراً بیت‌کوین حدود 2 درصد رشد کرد. بخشی از این رشد از ارائه خدمات پرداختی سازگار با ارزهای دیجیتال از سوی مجموعه پی پال نشئت می‎گیرد.

بوریس شلوسبرگ، یکی از معروف‌ترین تحلیلگران چندی پیش اظهار داشت: تصور من این است که بسیاری از حرکات‌ کنونی بیت‎کوین، معنای خاصی ندارد و صرفاً برای جلب توجه معامله‌گران است. شلوسبرگ بر این باور است که بیت‌کوین می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای طلا باشد. البته مسلماً بیت‌کوین نوسانات بالایی دارد و به همین خاطر راه اندازی سیستم پرداخت مبتنی بر ارزهای دیجیتال توسط پی پال، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

بورس کالای شیکاگو از برنامه‌های خود برای شروع معاملات آتی بیت‌کوین در ماه می خبر دارد که ارزش آن یک دهم یک بیت‌کوین است. شلوسبرگ با اشاره به اینکه اینگونه معاملات از اواخر سال 2017 وجود داشته است، بر این باور است که چنین حرکاتی می‌تواند باعث ایجاد نوسان در قیمت بیت‌کوین شود. وی اظهار داشت: تصور من این است که به یک سقف قیمتی جدید در میان‌مدت برای بیت‌کوین نزدیک هستیم و در حال حاضر شاهد کمی اصلاح برای بیت‌کوین هستیم.

مت میلی، یکی از تحلیلگران ارشد بازار بر این باور است، نقطه پایانی روند نزولی کنونی 52000 دلار است و اگر بیت‌کوین از این سطح پایین‌تر آمد می‌تواند یک علامت هشداردهنده برای سرمایه‌گذاران باشد.

در حال حاضر با توجه به سقف‌ها و کف‌های بالاتری که اتفاق افتاده است، من تصور می‌کنم که در این مسیر، مقاومت کمتری وجود دارد. اگر شکست در سقف‌های بالاتر از 61 هزار دلار رخ دهد، باید منتظر قیمت‌های بالاتر باشیم.

مطالب مشابه

مشاهده همه