تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/03/11 | 1398/12/21
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانهEURUSD

مطابق با تحلیل ارائه شده یورو به تارگت پوزیشن های فروش خود بر اساس ارتفاع کانال شکسته شده اش رسید و سپس در محدوده 1.07 تا 1.08 که گفته بودیم شاهد افزایش تقاضا برای یورو بوده ایم و هدف 1 صعود که محدوده 1.14 بود محقق شد. با توجه به مدل رالی که انجام شده هر پایینی فرصت خرید است. محدوده های سبزرنگ حمایتی نقاط مناسب ورود پلکانی هستند. اهداف صعودی بعدی یورو به ترتیب عبارتند از: 1.18 و سپس 1.21 . کلوز روزانه قیمت زیر سطح 1.07 تحلیل ما را بی اعتبار می کند. در محدوده سقف کانال تکثیرشده یعنی حدود 1.155 یک مقامت مینور داینامیک وجود دارد که صرفاً در حد شناسایی سود می تواند منجر به افت قیمت بشود. حمایت ها در نمودار مشخص شده اند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت از کف دو کانال نزولی خود یک رشد مناسب انجام داد و به سقف کانال نزولی بزرگش و نیز سقف کانال تکثیرشده کوچکش رسیده و اصلاحش آغاز شد. انتظار داریم پس از یک اصلاح نزولی، دوباره خریداران ورود کرده و شاهد شکسته شدن کانال به سمت بالا باشیم. اهداف صعودی عبارتند از 1.34 و 1.4.  

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

چنانچه گفته شد، تا زمانی که سقف کانال نزولی شکسته نشود ورود به پوزیشن های خرید بسیار ریسکی است. کماکان منتظر شکسته شدن قطعی کانال نزولی هستیم. مقاومت های مهم با مستطیل های سرخ رنگ مشخص شده اند. شکست سطح 0.666 می تواند تریگر مناسبی برای ورود به پوزیشن های خرید باشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

قیمت به محدوده تبدیل سطوح مقاومتی که پیشتر اشاره کرده بودیم رسید و افت سنگینی تجربه کرده و کف جدیدی ثبت کرد. تا زمانی که محدوده قرمزرنگ حول و حوش 0.637 شکسته نشود دست برتر با فروشنده هاست و ورود به پوزیشن های خرید توصیه نمی شود. در صورت شکست سطح یادشده اما می توان وارد پوزیشن های خرید میان مدتی شد. مدل رفتار روزهای گذشته قیمت برای خریداران بشدت امیدوارکننده است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

با جهش و گپ روز دوشنبه 9 مارس، قیمت به سقف کانال تکثیرشده اش رسید و رشدش متوقف شد. به نظر می رسد که یک حرکت 5-موجی در این نماد تکمیل شده است. در صورت پر شدن گپ انتظار ریزش مناسب در این نماد را داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

قیمت در یک رالی شدید و بی وقفه نزولی در حال افت است و ابتدای هفته به محدوده کف ژانویه 2018 خود رسید. محدوده های مقاومتی مشخص شده اند و هر بالایی فعلاً فرصت فروش تلقی می شود. در صورت عبور قیمت از سطح 0.9385، می توان در سطوح بالاتر دست به فروش زد. در مجموع، ورود پله ای به پوزیشن های فروش روی سطوح مقاومتی در حال حاضر بهترین استراتژی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

کانال روسی ترسیم شده در تحلیل های پیشین شکسته شد و قیمت افت شدیدی را تجربه نمود. در حال حاضر به کف کانال هفتگی اش و نیز کف کانال تکثیرشده از کانال شکسته شده اش رسیده است. مشابه USDCHF، به نظر می رسد که برای این نماد هم فعلاً فروش در محدوده های مقاومتی بالاتر استراتژی مناسبی باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...