تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/09/15 | 1399/06/25

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

کانال صعودی متداخل گام آخر شکسته شده و قیمت به حمایت کلیدی 1.176 واکنش داده است. چنانچه پیشتر گفته شد، با شکسته شدن این حمایت، انتظار یک اصلاح نزولی عمیق برای یورو داریم که می تواند در گام نخست تا 1.15 و سپس تا 1.10 تداوم داشته باشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

سطح مقاومتی که پیشتر گفتیم مانع از رشد بیشتر قیمت شد و شاهد وقوع یک اصلاح نزولی قوی هستیم. برای معامله گران کوتاه مدتی فروش سبک و برای معامله گران میان مدت خرید در سطوح حمایتی پایین تر به صورت پله ای توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

قیمت به تارگت نخست ما رسید و اصلاح نزولی شروع شده است. در میان مدت به بالا روند کماکان صعودی است و به دنبال خرید در حمایت های سبزرنگ هستیم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

قیمت در گام آخر صعودی خود رفتار کانالیزه داشته و در صورت شکست حمایت سبزرنگ پایینی، انتظار یک دور اصلاح داریم که فرصت خرید برای معامله گران میان مدتی فراهم می کند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

مطابق با توصیه ارائه شده، سطح 1.313 سطح بستن پوزیشن های فروش بود. اکنون با توجه به شکسته شدن کانال نزولی می تواند وارد پوزیشن های خرید سبک برای استفاده از صعود اصلاحی شد. روند عمومی و کلی کماکان نزولی است و در سطوح مقاومتی بالاتر به دنبال نشانه های ضعف خریدار جهت ورود دوباره به پوزیشن های فروش خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

روند کلی نزولی است و هدف بعدی فروشندگان سطح 0.88 است که در 15 ژانویه 2015 حمایت شد. در گام های اخیر شاهد شکل گیری یک کانال نزولی نهایی بوده ایم و انتظار داریم با شکست این کانال، یک حرکت اصلاحی عمیق خلاف روند در این نماد بوجود بیاید.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، با شکسته شدن کانال صعودی اخیر توصیه به ورود به پوزیشن های فروش داشتیم. به نظر می رسد پس از مدتی نوسانات اصلاحی عازم سطح 103 بشود که پیشتر نیز به عنوان تارگت فروشندگان عنوان شده بود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...