تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/03/06 | 1398/12/16
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانهEURUSD

مطابق با تحلیل ارائه شده یورو به تارگت پوزیشن های فروش خود بر اساس ارتفاع کانال شکسته شده اش رسید و سپس در محدوده 1.07 تا 1.08 که گفته بودیم شاهد افزایش تقاضا برای یورو بوده ایم. با توجه به تکمیل یک 5-موجی صعودی پیشنهاد می شود اینجا شناسایی سود – دستکم به صورت قسمی – صورت بگیرد تا پس از اصلاح موج 2، دوباره و در قیمت های بهتر ورود کنید. محدوده های سبزرنگ حمایتی نقاط مناسب ورود پلکانی هستند. اهداف صعودی یورو به ترتیب عبارتند از: 1.14 – 1.18 و سپس 1.21 . کلوز روزانه قیمت زیر سطح 1.07 تحلیل ما را بی اعتبار می کند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

قیمت به کف دو کانال نزولی خود رسیده و یک واکنش از خریداران مشاهده کرده ایم. بایستی دستکم کانال نزولی کم عرض تر شکسته بشود تا وارد پوزیشن های خرید بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

به نظر می رسد که یک 5-موجی نزولی به پایان رسیده است. اما تا زمانی که سقف کانال نزولی شکسته نشود ورود به پوزیشن های خرید بسیار ریسکی است. کماکان منتظر شکسته شدن کانال نزولی هستیم. مقاومت های مهم با مستطیل های سرخ رنگ مشخص شده اند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

قیمت به کف کانال تکثیرشده اش رسیده و با افزایش تقاضا روبرو شده است. با توجه به نوع رفتار قیمت، بایستی منتظر شکسته شدن کانال نزولی اولیه برای ورود به پوزیشن های خرید میان مدت به بالا باشیم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

به نظر می رسد که یک حرکت صعودی 5-موجی در سقف کانال به پایان رسیده و وارد فاز نزولی شده است. با شکسته شدن کانال صعودی به فکر گشودن پوزیشن های فروش خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

مطابق با تحلیلهای پیشین ارائه شده، قیمت کف محکم خود را از دست داد و در حال نزدیک شدن به کف کانال چند ماهه خود است. در محدوده کف کانال پوزیشن های فروش باز تسویه شده و به دنبال خرید خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

در کف کانال روسی شاهد ورود فشار خرید هستیم. انتظار داریم مطابق با مسیر ترسیم شده حرکت کند. در کل به نظر می رسد که مدتی این نماد به صورت رنج و ساید حرکت کند.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...