تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/04/08 | 1399/01/20
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانهEURUSD

پس از ریزش سنگین چند هفته پیش، بازی دست خریداران افتاده و نزدیک به 61.8% از ریزش را اصلاح کرده اند. محدوده های  1.088 و 1.077 محدوده های خوبی برای ورود به قصد صعود تا 1.1045 و 1.1236 هستند. حد زیان پیشنهادی کف ماژور در 1.0636 تنظیم شده است. آرایش چنگال ها نشان می دهد که بازی فعلاً متعادل است و نه خریدارها و نه فروشندگان به صورت قطعی دست برتر را ندارند. شکسته شدن تریگرلاین هاشورخورده می تواند به صورت قطعی به ما نشان بدهد که خریداران دوباره کاملاً مسلط شده اند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

رالی صعودی مناسبی آغاز شده و با توجه به شتاب رشد پیش بینی می شود تا سطح 1.2713 مانع خاصی بر سر راه خریداران وجود نداشته باشد. محدوده 1.197 محدوده مناسبی برای خرید ارزیابی می شود با حد زیان کف ماژور در 1.14. احتمال دیگر، آغاز موج 5 صعودی است که در نمودار مشخص کرده ایم و تریگر ورود به خرید، شکسته شدن کانال نزولی اصلاحی می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

دیروز دوباره به محدوده مقاومتی مشخص شده رسید و رشد قیمت متوقف شد. به نظر می رسد امروز و فردا فرصت دوباره به خریداران داده بشود برای شکستن این محدوده و اگر نتوانند استفاده کنند، ریزش اصلاحی موج B آغاز خواهدشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

مشابه با نماد AUDUSD، روز گذشته دوباره به محدوده مقاومتی مشخص شده رسید و رشد قیمت متوقف شد. به نظر می رسد امروز و فردا فرصت دوباره به خریداران داده بشود برای شکستن این محدوده و اگر نتوانند استفاده کنند، ریزش اصلاحی موج B آغاز خواهدشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

پس از یک رشد سنگین، یک افت کانالیزه را شاهد هستیم. با شکسته شدن کانال به بالا می توانیم وارد پوزیشن های خرید بشویم و هر نوع رویکرد دیگری همراه با ریسک زیاد است. شکست 1.4349 تریگر ورود مناسبی برای ورود به پوزیشن های خرید است. از سوی مقابل، در صورتی که کف 1.3944 شکسته بشود، به احتمال فراوان تا کف کانال به ریزش خود ادامه خواهدداد.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

قیمت در یک کانال صعودی ضعیف و کم عرض در حال رشد است. شکسته شدن این کانال به پایین می تواند فرصت فروش برای هدف 0.94 باشد. از محدوده حمایتی نیرومند 0.94 انتظار روند صعودی قوی خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، با شکست 108.76 برای هدف 111.86 در گام نخست و با حد زیان 107 وارد پوزیشن های خرید شده ایم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...