تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای فرعی

2020/02/02 | 1398/11/13
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

نظر به شکست پر قدرت خط روند نزولی، بنظر می رسد در یک موج 3 قدرتمند هستیم. هدف تیپیکال این موج محدوده 1.695 می باشد که انتظار داریم در میان مدت قیمت به سمت هدف مورد نظر حرکت کند. 1.6295 سطح حمایت قوی تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

شاهد شکل گیری آرایش Shark در این جفت ارز هستیم. بنظر می رسد با توجه به HD شکل گرفته در میان مدت شاهد رشد باشیم. با توجه به شکست 1.6926 رسماً سیگنال خرید برای هدف 1.779 صادر شده است. تا زمانی که کف A شکسته نشود هدف مورد اشاره معتبر است.  

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

بنظر می رسد که شاهد تکمیل یک آرایش ABC بزرگ هستیم. در حال حاضر قیمت در حال تکمیل موج 5 از C بزرگ است هر چه به محدوده نشان داده شده نزدیک شود شرایط برای چرخش قوی مهیا تر می شود. در صورت رسیدن به هدف مورد اشاره انتظار داریم سطح تقاضا در بازار مجدد رشد کند. در صورت شکست سقف مینوری 4 رسماً ترکب ABC خاتمه یافته تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

پس از خروج قیمت از محدوده تراکمی، بنظر می رسد در وضعیت تکمیل موج 3 کاهشی با هدف نشان داده شده باشد در میان مدت انتظار داریم از محدوده قیمت رشد موقتی در قالب موج 4 شاهد باشیم و سپس یک دور دیگر برای کاهش قوی موج 5 که پک کاهشی تکمیل شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

بنظر می رسد قیمت از کانال کوتاه مدتی خارج شده باشد و شرایط برای پوزیشن های فروش مهیا شده باشد. خرید توصیه نمی شود و بنظر می رسد فروش ها با ریسک کمتری همراه باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در  سه سال اخیر در یک محدوده خنثی در نوسان است از سال 2017 قیمت هیچ گاه موفق به شکست سطح حمایتی نشده است. بنظر می رسد قیمت های فعلی برای فروش جذاب نباشد و معامله گران در تایم فریم پایین تر دنبال فرصت های خرید میان مدتی باشند. مادامیکه حمایت مورد اشاره با قدرت به پایین نشکند فروش در قیمت های فعلی توجیه ندارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی قرار دارد که بنظر می رسد گام اخیر  افزایشی در قالب یک ساختار 5 موجی باشد که اکنون در حالت کمیل موج 3 این رشد می باشد. برای کوتاه مدت سقف کانال می تواند هدف رشد باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

بنظر می رسد پس از رشد اولیه قوی و اصلاحی ضعیف، اکنون پس از شکسته شدن باند بالای چنگال، شرایط برای رشد قوی میان مدتی مهیاست. در کوتاه مدت 2.015 حمایت قوی محسوب می شود و 2.2 می تواند هدف میان مدتی تلقی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

بنظر می رسد خط روند صعودی سطح حمایت پر قدرتی باشد و یک دور رشد قوی دیگر تا 1.85 را شاهد باشیم. مادامیکه خط روند صعودی با قدرت شکسته نشود در میان مدت احتمال رشد قوی بیش از افت است. معامله گران در تایم فریم پایین تر دنبال خرید مناسب با تریگر باشند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

بنظر می رسد پس از یک رشد اولیه، قیمت در فاز اصلاحی موج 2orB باشد. هر چه قیمت به شکل کند به محدوده قیمتی و زمانی نشان داده شده نزدیک شود شرایط برای خرید مهیا تر می شود. در میان مدت برای خرید قوی از تریگر مناسب استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

بنظر می رسد قیمت در وضعیت اصلاحی موج 4 باشد در کوتاه مدت محدوده خط روند صعودی می تواند نقش حمایتی قوی را بازی کند. در صورتی که سطح 144.53 با قدرت به بالا بشکند رسماً استارت حرکت افزایشی موج 5 میخورد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

در چند ماه اخیر قیمت در محدوده 0.883 تا 0.914 در نوسان بوده و هیچ گاه از این محدوده فراتر نرفته است. بنظر می رسد با توجه به نزدیک شدن قیمت به تراز حمایتی موقت سطح تقاضا بالا رود در صورتی که کف حمایتی از دست برود میان مدتی افت میتواند ادامه دار باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است. بنظر می رسد با توجه به شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی بتوان به افت میان مدتی این جفت ارز تا کف کانال در محدوده 0.625 خوشبین بود. اصلاح های احتمالی رو به بالا فرصت فروش ارزیابی می شود و مادامیکه سقف کانال نزولی به بالا شکسته نشود خرید توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

پس از یک ریزش سنگین، از سپتامبر شاهد رشد قیمت هستیم. بنظر می ردس با توجه به ساختار کارکشن در میان مدت مجدد بتوان به یک ریزش قوی خوشبین بود. شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی به سمت پایین می تواند رسماً سیگنال فروش تلقی شود. نظر به اینکه در زون پر قدرت زمانی سقف هستیم کم کم باید خود را برای شکست تراکم به پایین اماده کنیم. در صورت شکست تراکم سیگنال فروش میان مدتی صادر می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

شاهد شکل گیری آرایش Shark هستیم و ظرف زمان کف هم تکمیل شده است. نظر به اینکه دوره کاهشی این جفت ارز دو ماه است برای بازگشت اطمینان به خرید معامله گران بهتر است منتظر شکست سطح 1.0469 بمانند در صورت شکست این سطح می توان دنبال فرصت های خرید بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

با توجه به شکل گیری آرایش سر و شانه سقف و شکسته شدن خط گردن، بنظر می رسد شاهد یک افت حداقل تا 0.8397 باشیم برای کوتاه مدت اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش ایده آل تر می دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

در کوتاه مدت قیمت قادر نبود از محدوده مقاومتی عبور کند و با توجه به شکسته شدن کانال صعودی، بنظر می رسد شاهد افت میان مدتی این جفت ارز باشیم. برای کوتاه مدت 71.18 مقاومت قوی و هدف کاهش 66 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

بنظر می رسد میلی برای عبور قیمت از تراکم چند ماهه ایجاد شده احتمال افت کوتاه مدتی تا 0.7094 دور از انتظار نیست. در صورت تثبیت قیمت زیر این تراکم حتی احتمال اعداد پایین تری برای کاهش وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

واگرایی منفی انتهای یک ساختار کارکشن منجر به افزایش عرضه و شکست ترند افزایشی شد. بنظر می رسد میت وان به افت حداقلی تا 79.8 خوشبین بود اصلاح های احتمالی رو به بالا فرصت فروش تلقی می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

پس از شکسته شدن تراکم کف، یک ریتم پر قدرت ایمپالس در این جفت ارز شاهد هستیم. بنظر می رسد 5 موجی 3 بزرگ خاتمه یافته و اکنون در اصلاحی موج 4 هستیم. هدف تیپیکال این موج در تصویر مشخص است. پس از کف سازی (کند شدن گام فروش 4) در تایم فریم های پایین تر می توان دنبال خرید بود.

مطالب مشابه

مشاهده همه