تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارزهای فرعی

2021/10/24 | 1400/08/02

هفته منتهی به 22 اکتبر 2021

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

بنظر می رسد شاهد شکل گیری آرایش سر و شانه در این جفت ارز هستیم. مقاومت کلیدی پیش روی این جفت ارز 1.59 و انتظار می رود در میان مدت به سمت 1.54 حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

قیمت در یک روند نزولی بلند مدتی قرار دارد. و مادامی که قیمت در این کانال نزولی است بهترین استراتژی خرید در کف و فروش در سقف کانال است. در کوتاه مدت حمایت استاتیک پیش روی این جفت ارز 1.634 می باشد در صورت از دست رفتن این سطح حمایت مستحکم کف کانال است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت در حال ساخت موج 5 از یک ترکیب بزرگ کاهشی است. محدوده قیمتی 1.427 و 1.44 می تواند هدف تیپیکال این موج باشد. به دلیل شتاب بالای کاهش، برای خرید در محدوده هدف موج 5 حتماً از تریگر قدرتمند استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

قیمت پس از شکستن کانال صعودی بلند مدتی وارد یک کانال نزولی شده است. بنظر می رسد برای کوتاه مدت هدف کلیدی کاهش 1.06 می باشد و هر چه به محدوده مورد نظر نزدیک شود جذابیت خرید افزایش خواهد یافت.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت از یک محدوده تراکمی با قدرت عبور کرد و بنظر می رسد اصلاح های موقت فرصت خرید باشد. حمایت کلیدی پیش روی این جفت ارز 130.57 و هدف رشد محدوده 134 واحد است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در یک محدوده شبه کانالیزه در حال نوسان است. مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف این کانال توصیه می شود. به دلیل جنس کارکشن این ساختار در میان مدت انتظار شکست کانال به بالا وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک روند صعودی قوی قرار دارد. بنظر می رسد مادامی که قیمت در این روند است هر چه قیمت به محدوده خط روند صعودی نزدیک شود خرید جذاب تر است. انتظار داریم از محدوده کف کانال یک رشد قوی تا 1.96 شاهد باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

قیمت پس از شکست کانال، در یک ترکیب ABC در حال اصلاح است. بنظر می رسد محدوده باکس قرمز حمایت خوبی برای این جفت ارز باشد و از محدوده مورد نظر می توان دنبال فرصت های خرید بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

در چند ماه اخیر قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان بوده است. بنظر می رسد تا زمانی که این تراکم حرکتی این جفت ارز است بهترین استراتژی نوسان گیری در این محدوده خنثی باشد. از انجایی که قیمت به محدوده کف خنثی نزدیک شده میتوان دنبال فرصت خرید خوب با تریگر بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در یک محدوده شبه کانالیزه در حال نوسان است. مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف این کانال توصیه می شود. به دلیل جنس کارکشن این ساختار در میان مدت انتظار شکست کانال به بالا وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

پس از شکسته شدن تراکم به سمت بالا رسماً موج صعودی آغاز شد. بنظر می رسد پس از تکمیل موج 3 صعودی، اصلاح های موقت مجدد فرصت خرید برای هدف 162 ایجاد کند. حمایت کلیدی پیش روی چارت برای هدف موج 4 محدوده 154.8 می باشد.  

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

قیمت در یک ترکیب 5 موجی کاهشی در حال ساخت موج 5 نزولی خود است. هدف تیپیکالی که برای این موج می توان متصور بود هم از جنبه فیبویی هم از جنبه کلاسیک در تصویر مشخص است هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود با تریگر مناسب میتوان دنبال خرید بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

مدتی است قیمت در یک ساختار به صورت کنج در حال نوسان است. بنظر می رسد  در کوتاه مدت باید هولد بود و پس از شکسته شدن تراکم به هر سمت انتظار می رود بتواند به تراز  استاتیک مشخص شده برود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

بنظر می رسد قیمت در یک ترکیب 5 موجی صعودی موج 3 را تکمیل نموده و اصلاح های موقت رو به پایین برای موج 4 است که پس از ان مجدد انتظار رشد داریم. حمایت کلیدی کوتاه مدتی محدوده 83 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در حال نوسان است. بنظر می رسد پس از کمی اصلاح و اتلاف زمان می توان دنبال فرصت های خرید برای هدف سقف کانال در محدوده 1.08 بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت اسیر سه سطح استاتیک است. حمایت کلیدی یک ساله این جفت ارز محدوده 0.86 است که فعلاً بنظر نمی رسد میلی برای شکست وجود داشته باشد. در کوتاه مدت مقاومت پیش رو 0.903 می باشد و مقاومت کلیدی بعدی نیز 0.934 است. فعلاً بین این ترازهای استاتیک باید نوسان گیری نمود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

با توجه به شکسته شدن کانال نزولی کوتاه مدت، به سمت سقف کانال عریض حرکت خواهد کرد. اصلاح های موقت رو به پایین فرصت خرید و مادامیکه قیمت کف 0.62 را نشکند هدف سقف کانال در 0.7 معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

قیمت در یک ساختارا شارپ در حال رشد است. بنظر می رسد حمایت کلیدی این جفت ارز 78.3 باشد و تا تراز 83-83.6 برای رشد مشکلی نداشته باشد از محدوده مورد نظر احتمال اینجا وجود دارد ا افزایش شدید عرضه همراه شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

قیمت از بالا درگیر محدوده مقاومتی استاتیک است و از پایین توسط خط مورب حمایت می شود. بنظر می رسد مادامی که این دو خط کلیدی سطح عرضه و تقاضا را مشخص می کند می توان بین این دو خط نوسان گیری نمود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

پس از شکسته شدن خط روند نزولی قیمت در موج 4 ام بنظر می رسد شاهد رشد برای ساخت موج 5 هستیم. هدف تیپیکالی که برای موج 5 می توان متصور بود محدوده 95 واحد می باشد. هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود جذابیت فروش بلند مدتی بری این جفت ارز ایجاد خواهد شد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

پس از شکسته شدن تراکم قیمت رهسپار سقف کانال است. بنظر می رسد برای کوتاه مدت در محدوده 125 واحد شاهد افزایش عرضه باشیم.

مطالب مشابه

مشاهده همه