تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای فرعی

2020/04/19 | 1399/01/31
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

هفته منتهی به 19 اپریل  2020

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

بنظر می رسد قیمت پس از رشد اولیه شارپ، مدتی را در گام اصلاحی در وضعیت ساخت موج 2orB باشد. محدوده قیمتی و زمانی که برای این موج مد نظر است در تصویر مشخص شده است. از محدوده مورد نظر برای خرید حتماً از تریگر مناسب استفاده شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

بنظر می رسد قیمت پس از رشد اولیه شارپ، مدتی را در گام اصلاحی در وضعیت ساخت موج 2orB باشد. محدوده قیمتی و زمانی که برای این موج مد نظر است در تصویر مشخص شده است. از محدوده مورد نظر برای خرید حتماً از تریگر مناسب استفاده شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت دو محدوده مقاومت سنگین دارد که در تصویر مشخص است. در واکنش به محدوده مقاومتی نخست وارد فاز اصلاحی شده است بنظر می رسد در میان مدت به سمت هدف دوم خود حرکت کند. برای کوتاه مدت سطح حمایت قوی محدوده 1.488 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار ایمپالس نزولی در وضعیت ساخت موج 3 قرار دارد هدف تیپیکال این موج در تصویر مشخص است کم کم انتظار می رود دوره ای اصلاحی در قالب موج 4 را شاهد باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت در یک سال اخیر اسیر یک محدوده خنثی شده قادر به خروج از این محدوده نیست. بنظر می رسد تا زمانی که در این محدوده قرار دارد بهترین استراتژی نوسان گیری بین کف و سقف این محدوده خنثی می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

پس از یک رشد اولیه در قالب یک ساختار 5 موجی، مدتی است قیمت در اصلاحی موج 2orB را می سازد. بنظر می رسد با پر شدن ظرف زمان کف مجدد وارد مدار افزایشی برای ساخت موج 3orC شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی در وضعیتی است که بخشی از موج 3 را رفته است. بنظر می رسد هدف تیپیکال موج 3 محدوده فیبویی مشخص شده باشد بنابراین در کوتاه مدت اصلاح های احتمالی فرصت خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی قرار دارد که بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد در میان مدت احتمال رشد تا 2.23 تا زمانی که کف B از دست نرود محتمل است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

پس از حمله اولیه قیمت به محدوده مقاومت، مدتی درگیر ساخت یک آرایش ایرگولار اصلاحی است در صورتی که محدوده مقاومت با قدرت بشکند می توان به یک موج 3 قوی خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در یک ترکیب ABCD در حال کاهش است اما بنظر می رسد از نظر زمانی کماکان برای ساخت کف D نیاز به زمان داریم. بنابراین صالاح های موقت رو به بالا بنظر می رسد فرصت فروشی مجدد ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت با یک ترکیب ABC در حال کاهش است و بنظر می رسد بازوی آخر کاهشی هنوز از نظر زمانی نیاز به کار دارد. اصلاح موقت در قالب موج 4 فرصت فروش برای هدف C مشخص شده می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است. بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

هیجان بازار هم در خرید و هم در فروش باعث شده گام های ریزشی و افزایشی بازار شارپ باشد. بنظر می رسد در آینده میان مدتی کماکان این هیجان وجود داشته باشد برای کوتاه مدت محدوده مقاومت پیش رو 0.65 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد، خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است. بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در یک ساختار کانالیزه در حال نوسان است ، بنظر می رسد در میان مدت تا زمانی که از این کانال خارج نشده بهترین استراتژی نوسان گیری بین کف و سقف این کانال باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

پس از شکسته شدن کانال نزولی، بنظر می رسد قیمت یک دور دیگر کاهش را تجربه کند. برای کوتاه مدت اصلاح های احتمالی فرصت فروش تلقی شده و انتظار می رود تا 29 جولای روند کاهشی ادامه دار باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

پس از تکمیل ساختار 5 موجی کاهشی، بنظر می رسد قیمت در اصلاحی موج 2orB باشد برای کوتاه مدت باند میانی چنگال می تواند تراز قوی برای مقاومت باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

پس از دوره ای کاهش قوی، مدتی است قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است بنظر می رسد در ثورت شکسته شدن تراکم به سمت پایین، دور جدیدی از افت قیمت را شاهد باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

پس از دوره ای کاهش قوی، مدتی است قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است بنظر می رسد در ثورت شکسته شدن تراکم به سمت پایین، دور جدیدی از افت قیمت را شاهد باشیم.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

قیمت به طرز شدیدی درگیر آشفتگی شده است و بنظر می رسد در کوتاه مدت باید رفتار داخل محدوده تراکمی را رصد کرد. در صورت خروج از این محدوده می توان در خصوص رفتار میان مدتی اظهار نظر کرد.

مطالب مشابه

مشاهده همه