تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای فرعی

2020/05/03 | 1399/02/14
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

هفته منتهی به 3 می  2020

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

بنظر می رسد قیمت پس از رشد اولیه شارپ، مدتی را در گام اصلاحی در وضعیت ساخت موج 2orB باشد. محدوده قیمتی و زمانی که برای این موج مد نظر است در تصویر مشخص شده است. از محدوده مورد نظر برای خرید حتماً از تریگر مناسب استفاده شود. شکسته شدن پر قدرت سطح 1.7366 می تواند سیگنال خرید میان مدتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

بنظر می رسد قیمت پس از رشد اولیه شارپ، مدتی را در گام اصلاحی در وضعیت ساخت موج 2orB باشد. محدوده قیمتی و زمانی که برای این موج مد نظر است در تصویر مشخص شده است. از محدوده مورد نظر برای خرید حتماً از تریگر مناسب استفاده شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

پس از یک رشد اولیه، مدتی است قیمت در اصلاحی موج 2orB قرار دارد. با توجه به پر شدن ظرف زمان این موج، بنظر می رسد در صورت خروج قیمت از محدوده تراکمی، بتوان به رشد میان مدتی خوشبین بود. شکسته شدن 1.546 رسماً سیگنال خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

قیمت در یک ترکیب ABC در حال اصلاح است بنظر می رسد 5 موجی کاهشی گام آخر نیز خاتمه یافته و نظر به رفلکس های قدرتمندی که به زمان های Alert ایجاد شده، کم کم باید خود را برای یک دوره رشد تا 1.1 آماده کنیم. برای خرید از تریگر مناسب استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

در م حدوده قیمتی 114.95 تا 115.65 که PRZ الگوی پر قدرت Shark می باشد انتظار داریم سطح تقاضا بالا رود. به دلیل جنس کارکشن بازار در بازوی آخر کاهشی احتمال رشد وجود دارد. برای خرید میان مدتی از تریگر استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

پس از یک رشد اولیه در قالب یک ساختار 5 موجی، مدتی است قیمت در اصلاحی موج 2orB را می سازد. بنظر می رسد با پر شدن ظرف زمان کف مجدد وارد مدار افزایشی برای ساخت موج 3orC شود.  برای خرید از تریگر مناسب استفاده شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

بنظر می رسد با شکسته شدن سطح 1.9528 رسماً کانال صعودی چند ماهه شکسته شده و شرایط برای ریزش نمودار فراهم است. برای کاهش افت حداقل تا 1.869 محتمل است. تا زمانی که سقف 1.9935 به بالا نشکند هدف کاهش معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

نمودار کم کم در حال پر کردن ظرف زمان سقف است. به دلیل نزدیکی قیمت به محدوده مقاومتی مورب، احتمال افزایش عرضه در محدوده زمانی مشخص شده وجود دارد. از محدوده قیمتی و زمانی مشخص شده با تریگر  می توان دنبال فرصت های فروش میان مدتی بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

پس از یک رشد اولیه قوی، بنظر می رسد مدتی قیمت در اصلاحی موج 2 قرار دارد. شکسته شدن خط تریگر می تواند سیگنال خرید برای یک موج 3 قدرتمند باشد با رعایت حد ضرر در محدوده کف موج دوم.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در یک ترکیب ABCD در حال کاهش است اما بنظر می رسد از نظر زمانی کماکان برای ساخت کف D نیاز به زمان داریم. بنابراین اصلاح های موقت رو به بالا بنظر می رسد فرصت فروشی مجدد ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت با یک ترکیب ABC در حال کاهش است و بنظر می رسد بازوی آخر کاهشی هنوز از نظر زمانی نیاز به کار دارد. اصلاح موقت در قالب موج 4 فرصت فروش برای هدف C مشخص شده می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی قرار گرفته است. شکسته شدن سد مقاومتی 0.9056 می تواند قیمت را وارد یک موج جدید افزایشی با تارگت احتمالی نشان داده شده در تصویر کند. تا زمانی که مقاومت نشکند توصیه به خرید میان مدتی نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک ساختار 5 موجی صعودی در حال تکمیل موج A خود است. بنظر می رسد محکم ترین مقاومت پیش روی این نمودار محدوده قیمتی نزدیک به خط روند نزولی می باشد. هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود کم کم باید اماده ساخت موج B بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد، خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود. برای کوتاه مدت محدوده مقاومتی مستحکم نشان داده شده میتواند سطح عرضه را برای تکمیل موج 5 افزایش دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی قرار دارد. هدف موج سوم محدوده قیمتیا ست که در تصویر مشخص است. بنظر می رسد پول بک به خط مورب شکسته شده میتواند موقعیت خرید جذاب تری ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در یک ساختار کانالیزه در حال نوسان است ، بنظر می رسد در میان مدت تا زمانی که از این کانال خارج نشده بهترین استراتژی نوسان گیری بین کف و سقف این کانال باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

پس از شکسته شدن کانال نزولی، بنظر می رسد قیمت یک دور دیگر کاهش را تجربه کند. برای کوتاه مدت اصلاح های احتمالی فرصت فروش تلقی شده و انتظار می رود تا 29 جولای روند کاهشی ادامه دار باشد. محدوده قیمتی هدف برای کاهش 0.53 می باشد. تا زمانی که با قدرت داخل کانال نفوذ نکند هدف کاهش معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

پس از تکمیل ساختار 5 موجی کاهشی، بنظر می رسد قیمت در اصلاحی موج 2orB باشد برای دوره ای در این جفت ارز انتظار نوسانات جزیی دو سویه در یک موج اصلاحی فرسایشی داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

پس از دوره ای کاهش قوی، مدتی است قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است بنظر می رسد در صورت شکسته شدن تراکم به سمت پایین، دور جدیدی از افت قیمت را شاهد باشیم.در صورت شکست تراکم، قیمت برای تکمیل موج 5 کاهشی خود افت خواهد نمود که هدف تیپیکال آن در تصویر مشخص است.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

پس از دوره ای کاهش قوی، مدتی است قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است بنظر می رسد در ثورت شکسته شدن تراکم به سمت پایین، دور جدیدی از افت قیمت را شاهد باشیم. که هدف تیپیکال کاهش در تصویر مشخص است.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

پس از یک دوره رشد قوی در قالب موج 1OrA بنظر می رسد دوره فرسایشی بازار برای ساخت موج 2orB خاتمه یافته و کم کم باید خود را آماده یک رشد قوی دیگر در قالب موج 3orC کنیم. برای خرید از تریگر مناسب استفاده کنید.

مطالب مشابه

مشاهده همه