تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2021/08/01 | 1400/05/10

هفته منتهی به 30 جولای 2021

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

در کوتاه مدت قیمت با یک ترکیب روند دار صعودی که هر بار قیمت کف ها و سقف های بالاتر می زند در حال رشد است. مقاومت کلیدی پیش روی نمودار از نظر قیمتی و زمانی در تصویر مشخص است. از محدوده مورد نظر انتظار رشد عرضه می رود و برای فروش حتماً از تریگر فروش تایم فریم یک ساعته استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

قیمت در حال درجا زدن زیر خط روند نزولی است. بنظر می رسد برای فروش و شکار موج 5 کاهشی، باید تراکم انتهای 4 به پایین بشکند. در صورت شکست این تراکم می توان برای هدف موج 5 اقدام به فروش نمود. مادامیکه خط روند نزولی با قدرت به بالا نشکند خرید توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت در یک ترکیب 5 موجی نزولی در حال تکمیل موج 5 خود است. بنظر می رسد محدوده فیبویی مشخص شده قوی ترین سطح حمایت باشد و در میان مدت انتظار داریم کانال نزولی موج 5 به بالا بشکند، در صورت شکست کانالا انتظار جهش میان مدتی قیمت داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

بنظر می رسد با قدرت زیاد کانال صعودی یک ساله به پایین شکسته شده است. انتظار داریم در چند ماه آتی قیمت به محدوده 1.05 برسد و اصلاح های موقت رو به بالا بیشتر فرصت فروش تلقی می شود. مادامیکه قیمت با قدرت به داخل کانال بازنگردد هدف کاهش معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت در یک کانال صعودی قوی، در اصلاحی اخیرخ ود ترکیب abc را تکمیل نموده است. انتظار داریم از محدوده های فعلی قیمت با رشد تقاضا همراه شود وو مادامیکه کف کانال با قدرت ب پایین نشکند توصیه به فروش نمی شود. برای خرید از تریگر تایم فریم یک ساعته استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

پس از یک دوره کاهش قیمت، مدتی است قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است. بنظر می رسد در صورت شکسته شدن تراکم به سمت پایین می توان دنبال فروش میان مدتی با هدف 0.82 بود. مادامیکه تراکم به پایین شکسته نشده توصیه به فروش نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی، در حال ساخت موج 3 خود است. هدف تیپیکالی که برای این موج مد نظر است 1.912 می باشد. هر چه قیمت به محددوه مورد نظر نزدیک شود انتظار داریم برای مدتی وارد فاز رکودی ساخت موج 4 شود. معامله گران در کوتاه مدتی برای هدف موج 3 با تریگر تایم فریم یک ساعته دنبال خرید باشند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود. در کوته مدت به دلیل شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی میل به رشد تا 2.05 وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

در چند ماه اخیر قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان بوده است. بنظر می رسد تا زمانی که این تراکم حرکتی این جفت ارز است بهترین استراتژی نوسان گیری در این محدوده خنثی باشد. در کوتاه مدت شکسته شدن خط روند نزولی سیگنال خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در  یک روند صعودی پر قدرت قرار دارد. در کوتاه مدت به دلیل نوسان در یک محدوده خنثی، در حال استراحت برای رشد میان مدتی است. در صورت شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی می توان به رشد تا سقف کانال عریض خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت در یک کانال صعودی قوی در حال رشد است. مادامی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال توصیه می شود. برای کوتاه مدت برای خرید از تریگر تایم فریم یک ساعته استقاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

قیمت در یک ترکیب ایمپالس کاهشی در حال ساخت موج 5 با دو هدف است. هر یک از دو هدف در تصویر مشخص است در صورتی که در محدوده اهداف شاهد رشد تقاضا بودیم با تریگر تایم فریم یک ساعته می توان دنبال برگشت میان مدتی بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک روند صعودی بلند مدت در حال اصلاح است. بنظر می رسد حمایت قوی پیش روی این نمودار محدوده 0.656 برای زمان در نظر گرفته شده باشد. در صورتی که زودتر از زمان مورد اشاره هدف قیمتی تاچ شود میتوان دنبال اهداف پایین تر بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت در یک روند صعودی بلند مدت در حال اصلاح است. بنظر می رسد حمایت قوی پیش روی این نمودار محدوده 77.97 برای زمان در نظر گرفته شده باشد. در صورتی که زودتر از زمان مورد اشاره هدف قیمتی تاچ شود میتوان دنبال اهداف پایین تر بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

بنظر می رسد کانال صعودی کوتاه مدتی با قدرت به پایین شکسته شده و در کوتاه مدت اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش تلقی می شود. انتظار می رود در میان مدت قیمت در تکمیل موج C بزرگ به سمت کف کانال نزولی حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در یک کانلا نزولی قوی در نوسان است. مادامی که قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود. از انجایی که جنس روند نزولی کارکشن است انتظار داریم در بلند مدت کانال به بالا بشکند.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

بنظر می رسد قیمت کانال صعودی 18 ماهه خود را به پایین شکسته است و در میان مدت پتانسیل کاهش تا 0.5795 را دارد. اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش تلقی شده و خرید  مطلقاً در ماه های اتی توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

پس از دوره ای رشد، قیمت مدتی است در یک محدوده خنثی در حال نوسان است. بنظر می رسد در کوتاه مدتی داخل تراکم نوسان گیری کنید و ددر صورت شکست تراکم به بالا می توان دنبال فرصت های خرید میان مدتی بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

پس از رشد اولیه و تکمیل موج 3 بزرگ، مدتی است که قیمت در حال استراحت و تکمیل موج 4 خود است. در صورتی که تراکم با قدرت به بالا شکسته شود می توان دنبال فرصت های خرید در قالب موج 5 بزرگ بود. برای کوتاه مدتی انتظار داریم مدتی داخل تراکم نوسان کند

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

قیمت در یک روند صعودی بلند مدتی، هر بار به محدوده حمایت خود روی خط روند می رسد با رشد تقاضا همراه می شود. بنظر می رسد حمایت کلیدی 86 برای این جفت ارز روی خط روند سطح مناسب خرید باشد. تا زمانی که خط روند به پایین شکسته نشود توصیه به فروش نمی شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

قیمت در یک روند صعودی قوی قرار دارد. هر چه به محدوده خط روند صعودی نزدیک شود جذابیت خرید بیشتر خواهد شد پول بک به تراکم شکسته شده میتواند قیمت جذاب تری برای خرید ایجاد کند.

مطالب مشابه

مشاهده همه