در کنفرانس The B Word ایلان ماسک چه گفت؟

2021/08/01 | 1400/05/10
بیت‌کوین , اتریوم , ارز دیجیتال , رمز ارز

پس از آنکه ایلان ماسک تأیید کرد که صاحب مقداری اتریوم است، قیمت این ارز دیجیتال رشد کرد.

نکات کلیدی

  • بعد از آنکه ایلان ماسک، تأیید کرد که مقداری اتریوم دارد، قیمت این ارز دیجیتال رشد کرد.
  • اتریوم آخرین بار قبل از اظهارات ماسک 12 درصد رشد کرد.
  • ماسک با وجود نگرانی‌های زیست محیطی در مورد ماینینگ، به طور کلی از ارز دیجیتال حمایت کرد.

چندی پیش ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس درکنفرانس The B Word اعلام کرد که صاحب مقداری اتریوم است. پس از این اظهارات قیمت این ارز دیجیتال رشد کرد. شورای نوآوری رمز ارزها (Crypto Council for Innovation) میزبان این رویداد بود. اتریوم که در آن روز رشد کرده بود، بعد از اظهارات ماسک توانست سقف سشن را لمس کند. این ارز قبل از اظهارات ماسک 12 درصد رشد کرده بود.

ماسک علی رغم ریسک‌های احتمالی زیست محیطی، حمایت خود را از ارز دیجیتال تکرار کرد و گفت: «یک چیز را باید درباره ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت‌کوین، در نظر داشته باشید. این ارزها انرژی زیادی مصرف می‌کند و این برای محیط زیست خوب نیست.» ماسک اعلام کرد از آنجا که استفاده از انرژی تجدیدپذیر برای تولید بیت‌کوین بیشتر شده است، احتمالاً یک بار دیگر تسلا این ارز دیجیتال را برای تراکنش‌ها و معاملات خود خواهد پذیرفت.

ماسک اعلام کرد که در این دوره، تنها سهام عمومی که معامله کرده است، سهام تسلا می‌باشد و شخصاً مقداری بیت‌کوین، دوج کوین و اتریوم دارد. وی گفت: «تنها چیزی که خارج از تسلا به من تعلق دارد،  مجموعه اسپیس ایکس است.» وی همچنین گفت که مدتی طولانی است که بیت کوین‌های خود را نگه داشته است.

ایلان ماسک اظهار داشت: «اگر قیمت بیت‌کوین افت کند، من زیان می‌کنم. من شاید در رشد قیمت ها مشارکت کنم اما هیچ وقت سعی نمی‌کنم با فروش سر بزنگاه به خرج مردم سود کنم. من قطعاً اعتقادی به بالا بردن قیمت و فروش یا موارد مشابه ندارم. من دوست دارم موفقیت بیت‌کوین را ببینم.»

ماسک تأیید که در حال حاضر تسلا و اسپیس ایکس هم مقداری بیت‌کوین و اتریوم دارند ولی هیچ ارز دیجیتال دیگری ندارند. کنفرانس The B Word برای شفاف‌سازی، رفع ابهام و اصلاح روایت‎های معمول در مورد بیت‌کوین و ترویج پذیرش و استفاده سازمانی از این ارز دیجیتال برگزار شد.

مطالب مشابه

مشاهده همه