مایکل نووگراتز: بیت‌کوین به 100 هزار دلار می‌رسد.

2021/03/07 | 1399/12/17
مایکل نووگراتز , بیت‌کوین(Bitcoin) , دوج‌کوین(Dogecoin) , دیفای‌کوین (DeFi Coin) , لونا‌کوین (Luna Coin) , رمز ارز , ارز دیجیتال

مایکل نووگراتز، مدیرعامل مجموعه گلکسی دیجیتال و یکی از بنیان‌گذاران گلکسی دیجیتال ال پی (Galaxy Digital LP) است که این بانک تجاری در زمینه ارزهای دیجیتال در نیویورک فعالیت می‌کند. وی اخیراً پیش‌بینی کرد که تا پایان سال 2021، ارزش بیت‌کوین به 100 هزار دلار می‌رسد. البته به طور همزمان تصمیم مارک کوبان، میلیاردر معروف را زیر سوال برد. مارک کوبان اخیراً برای طرفداران تیم بسکتبال دالاس ماوریکس این امکان را فراهم کرد که بلیط بازی را با استفاده از ارز دیجیتال دوج‌کوین خریداری کنند.

نووگراتز اظهار داشت: «بهتر است افراد را به سمت امن‌ترین ارزها هدایت کنیم، نه اینکه آن‌ها را به سوی یک سری ارز بی‌ارزش و پوچ فرابخوانیم.» وی اعتقادی به دوج‌کوین ندارد و بر این باور است که کسانی که از روی این رمز ارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند به شدت در معرض خطر هستند و باید مراقب سرمایه خود باشند. او اعتقاد عجیبی به دیفای‌کوین (DeFi Coin) و لونا‌کوین (Luna Coin) دارد. وی بر این باور است که اگر امسال هم بیت‌کوین به 100 هزار دلار نرسد، قطعاً در سال آینده این اتفاق می‌افتد. وی معتقد است که ارزهای دیجیتال در سال‌های پیش رو به یکی از دارایی‌های مهم تبدیل می‌شوند و بانک‌ها تلاش می‌کنند که خیلی سریع خود را با این کلاس از دارایی‌ها وفق دهند.

پیش از این بسیاری هیچ اعتقادی به بیت‌کوین نداشتند و می‌گفتند این ارز چون وجود خارجی و پشتوانه ندارد، ارزشی ندارد ولی امروز این باور از میان رفته است. بیت‌کوین رسماً به یک کلاس از دارایی تبدیل شده و به همین خاطر ارزش آن روز به روز بیشتر خواهد شد.

مطالب مشابه

مشاهده همه