پژوهش‌ها از رشد بیت‌کوین تا مرز 75 هزار دلار خبر می‌دهند.

2021/03/11 | 1399/12/21
ارز دیجیتال , رمز ارز , بیت‌کوین , صرافی کراکن (Kraken)

قیمت بیت‌کوین اخیراً افتی جدی را تجربه کرد. این موضوع عده زیادی از سرمایه‌گذاران را نگران کرده است. برخی از تحلیلگران علت این افت را خرید بیش از حد این ارز دیجیتال ارزیابی می‌کنند ولی پژوهش‌ها نشان می‌دهد که واقعیت چیز دیگری است.

تحقیقاتی که توسط صرافی ارز دیجیتال کراکن انجام شد نشان داد که علت افت اخیر بیت‌کوین خرید بیش از حد نیست؛ چون میزان خرید بیت‌کوین با حالت خرید بیش از حد خیلی فاصله دارد. کراکن پیش‌بینی کرد که احتمالاً قیمت بیت‌کوین پیش از اتمام سیکل صعودی فعلی  به شدت رشد خواهد کرد. اگر قیمت بیت‌کوین در ماه‌های آتی به حدود 75 هزار دلار برسد می‌توان فهمید که این ارز دیجیتال دارد به نقطه اوج سیکل نزدیک می‌شود.

بیت‌کوین از ابتدای سال 2021 تاکنون رشد 66 درصدی را تجربه کرده است. حالتی که بیت‌کوین در این روزها دارد، شباهت زیادی به حالت این ارز در فصل نخست سال 2013 دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند در روزهای آتی شاهد رشد چشمگیر این ارز دیجیتال خواهیم بود.

تحلیل‌های تکنیکال بیت‌کوین به خوبی نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال هنوز فاصله زیادی تا اوج خودش دارد و خرید بیش از حد این ارز واقعیت ندارد. جس پاول، مدیرعامل کراکن پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در دهه‌ی آینده به مرز 1 میلیون دلار برسد و احتمالاً در آینده نه چندان دور از بیت‌کوین به عنوان جایگزینی برای طلا استفاده می‌شود. از نگاه من قیمت یک میلیون دلار برای هر بیت‌کوین در 10 سال آینده منطقی است.

مطالب مشابه

مشاهده همه