گلدمن ساکس : مشتریان سازمانی این بانک انتظار افزایش قیمت بیت‌کوین را دارند.

2021/03/09 | 1399/12/19
گلدمن ساکس , بیت‌کوین , ارزهای دیجیتال , تسلا

بانک سرمایه‌گذاری جهانی گلدمن ساکس اعلام کرد که تقاضای سازمانی برای بیت‌کوین خیلی بیشتر شده و هیچ دلیلی برای کاهش ارزش این ارز وجود ندارد. 61 درصد از کاربران سازمانی گلدمن ساکس انتظار دارند که ارزش بیت‌کوین بیشتر شود. همچنین 76 درصد از آن‌ها بر این باور هستند که قیمت بیت‌کوین امسال به 100 هزار دلار می‌رسد.

گلدمن ساکس چندی پیش یک نظرسنجی از مشتریان سازمانی خود انجام داد که در بین این مشتریان سازمانی، طیف وسیعی از سازمان‌ها و شرکت‌ها به چشم می‌خورد. در حال حاضر تمرکز مشتریان سازمانی این مجموعه روی سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین متمرکز شده است. تعداد این مشتریان به 280 می‌رسد.

40 درصد این مشتریان به شکلی با ارزهای دیجیتال در ارتباط قرار گرفته‌اند. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند که از بیت‌کوین به عنوان یکی از روش‌های پرداخت استفاده کنند. همچنین با سرمایه‌گذاری کلان تسلا روی بیت‌کوین  سایر شرکت‌ها هم به تدریج سرمایه خود را به سمت بیت کوین هدایت خواهند کرد. 61 درصد از این مشتریان روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

34 درصد از این مشتریان اعلام کرده‌اند که در صورت اعمال مقررات و قوانین خاص روی این ارزهای دیجیتال، ممکن است سازمان‌ها از سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین اجتناب کنند. 76 درصد از مشتریانی که در نظر سنجی شرکت کردند بر این باور هستند که تا پایان سال قیمت بیت‌کوین بین 40 تا 100 هزار دلار خواهد بود. 22 درصد هم گفتند ارزش این ارز به بیش از 100 هزار دلار می‌رسد. از نظر حرکات قیمتی، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین واقعاً دشوار است.

مطالب مشابه

مشاهده همه