آموزش Timing Solution – قسمت 52

2020/06/27 | 1399/04/07
نرم افزار Timing Solution x , Timing Solution , آموزش

استراتژی های ساده معامله گری بر اساس ULE

شما در درس قبلی آموخته اید که چگونه می توانید با عواملی که می توانند در بازار سهام تأثیر داشته باشند ارتباط برقرار کنید. همچنین شما آموخته اید که حداقل بتوانیددر مورد کیفیت آنها نتیجه گیری کنید. اکنون می توانید برخی از رقم های واقعی را به نتیجه گیری خود اضافه کنید. این مهم است که ما می توانیم از این دانش در معاملات واقعی استفاده کنیم. بیایید یک مثال را در نظر بگیریم:

شماره 1: این فایل قیمت ذرت از سال 1949 تا 2006 است. وقتی این داده ها را لود می کنید ، محدودیت های مربوط به فضای پیش بینی را تعیین کنید. فرض کنید شامل 1500 کندل باشد:

به این ترتیب ما به این برنامه اطلاع می دهیم که می خواهیم قیمت ذرت را برای 1500 کندل قیمت بعدی پیش بینی کنیم.

شماره 2: اکنون همان موضوعی را که در درس قبلی مطرح شد انجام می دهیم. متوجه شدیم که یک هفته قبل از اینکه خورشید وارد بروج خاکی (Earth signs) شود (ثور ، سنبله ، عقرب) قیمت بالا می رود. می توانید این رویداد را در Events Editor  به این ترتیب تنظیم کنید:

و این گزینه را انتخاب کنید:

شماره 3: با کلیک بر روی این دکمه ، Efficiency Test  را محاسبه کنید:

نموداری شبیه به این خواهید دید:

 

این نمودار قطعاً نشان می دهد که بیش از یک هفته قبل از ورود خورشید به بروج خاکی، قیمت بالا می رود.

شماره 4: بیایید یک استراتژی معاملاتی مشخص کنیم: "خرید در6 روز قبل از ورود -> فروش در روز ورود ":

اگر این کار را انجام دهیم ، این استراتژی 110 معامله با سود و 61 معامله با ضرر به ما می دهد. خیلی هم بد نیست ، اما باید سعی کنیم این نتایج را بهبود ببخشیم.

شماره 5: روی این دکمه کلیک کنید:

 

به این ترتیب بهترین استراتژی برای سهام ذرت را خواهید دید:

بهترین استراتژی "خرید 9 روز قبل -> فروش 4 روز قبل" است. 118 معامله سود ده در مقابل 53 معامله با ضرر به ما می دهد. با این حال ، Efficiency Test  حداقل یک ریزش قوی را در طول این روزها نشان می دهد. بنابراین ، می توانیم این استراتژی را دنبال کنیم هرچند که کمی همراه با ریسک باشد. بیایید این ریسک را متنوع کنیم ، و یک سیگنال فروش را در نقطه ای دورتر از این نقطه ریسکی قرار دهیم. آیتم بعدی را در لیست هایلایت کنید:

ما سهام ذرت را 10 روز قبل از اینکه خورشید وارد بروج خاکی شود، خریداری می کنیم و دقیقاً در روز ورود خورشید به بروج خاکی می فروشیم. این استراتژی وعده یک معامله با سود 68٪ را به ما میدهد.

 

من این مدل را "یک استراتژی ساده" نامیدم زیرا نمی توان آن را به عنوان یک سیستم معاملاتی در نظر گرفت. این استراتژی تنها هر 3 ماه یکبار سیگنال معاملاتی ارائه می دهد. هر زمان که بخواهید نمی توانید بر اساس این مدل معاملات انجام دهید. بنابراین ، مدل مبتنی بر تنها یک عامل نجومی عملا هیچ مفهومی ندارد. در واقع ، ما باید صدها فاکتور از این چنین  عواملی را در نظر بگیریم.

با این حال ، می توانید این اطلاعات را حفظ کرده و در زمان مناسب از آن استفاده کنید. مرحله بعدی را انجام دهید - این اطلاعات را در تقویم معاملات خود نگه دارید.

شماره 6: روی این دکمه کلیک کنید:

 

شما می توانید لیست سیگنال های خرید / فروش را برای آینده (فراتر از تاریخ قیمت موجود) دریافت کنید:

این قدرت معاملات بر پایه نجوم است: اگر عوامل منفردی را که برای ابزار مالی شما کار می کند را پیدا کنید، روزها ، ماهها و سالهای بیشتری را می شناسید که چه زمانی رخ خواهند داد.

شماره 7: Timing Solution یک ابزار اضافی برای شبیه سازی ریسک ها دارد. به خطوط باریک صعودی / نزولی قسمت پایین پنجره Efficiency Test  نگاه کنید:

نوارهای قرمز مطابق با حرکت صعودی قیمت است ، رنگهای آبی نشان از حرکت نزولی دارند (با استراتژی "10 روز قبل خرید کنید -> هنگام ورود بفروشید"). بنابراین می توانیم ببینیم که چگونه سیگنال های سود ده و ضرر ده در زمان توزیع می شوند ، چگونه تعادل بین آنها برقرار می شود. اگر موقعیت های بلند مدت را ترجیح می دهید ، دوست دارید اینجا نوارهای قرمز بیشتری ببینید. اگر معاملات کوتاه مدت انجام می دهید ، دوست دارید در اینجا نوارهای آبی بیشتری ببینید.

به این مقیاس نگاه کنید:

در سال 2001 و آغاز سال 2002 ، این استراتژی 4 سیگنال ضرر ده در یک ردیف را برای ما فراهم می کند ، یعنی قیمت پایین آمده است. این نوارها به ما این امکان را می دهند که دوره هایی که الگوی قدیمی بازار کار نمی کنند و ظهور روند های جدید را ببینیم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
آموزش Timing Solution – قسمت 54

مدل la Bradley اکنون در مورد موضوعی صحبت...

آموزش Timing Solution – قسمت 53

کار با ULE من می خواهم...

آموزش Timing Solution – قسمت 51

شما می توانید رویدادهای پیچیده تر ، مانند "شاخص نیروی جزر و مد" را به عنوان مجموعه...

آموزش Timing Solution – قسمت 50

زبان یونیورسال رویدادها (ULE)