تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/03/06 | 1398/12/16
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

مطابق با تحلیل ارائه شده، موج B به پایان رسید و در حال حاضر در موج C هستیم که به احتمال زیاد در سقف کانال روزانه اش به پایان رسیده و از این پس تا مدتها این نماد نزولی خواهدبود. هر بالایی تا زمانی که قیمت بالای سطح 1.712 نرود فرصت فروش است. محدوده حمایتی 1.662 می تواند حد سود مناسبی برای پوزیشن های فروش باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مشابه با EURAUD، در این نماد هم پس از برخورد قیمت به سقف کانال صعودی شاهد ایجاد فشار فروش هستیم. هدف فروشنده ها محدوده 1.718 می باشد و تا زمانی که قیمت زیر سطح 1.7865 است این تحلیل معتبر می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

این نماد هم مشابه با EURAUD و EURNZD به محدوده پایانی موج صعودی اش رسیده و انتظار ریزش داریم. محدوده های مقاومت و حمایت و مسیر مدنظر در نمودار مشخص شده است. تا زمانی که قیمت زیر 1.4976 می باشد، مسیر موردنظر ما نزول در این نماد می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

به نظر می رسد این نماد وارد فاز کف سازی شده است و به زودی شاهد رشد مناسبی باشیم. شکسته شدن کانال نزولی تریگر ورود به پوزیشن های خرید است که این امر در حال روی دادن است و از این پس اصلاح های رو به پایین فرصت خرید هستند. تا زمانی که قیمت بالای 1.058 است این تحلیل معتبر می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

قیمت در یک کانال نزولی تعریف شده در نوسان است. خرید در کف و فروش در سقف این کانال پیشنهاد می شود. در نهایت انتظار داریم که کانال به سمت بالا شکسته بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت در موج C خود قرار دارد و احتمالاً پس از یک دور رشد دیگر در قالب موج 5 از C، این اصلاح فلت به پایان رسیده و شاهد ورود دوباره و سنگین فروشنده ها باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

یک حرکت 5-موجی تمام شده است. با شکسته شدن کانال روسی صعودی انتظار افت بیشتر تا ناحیه سبزرنگ حمایتی در گام نخست را داریم. تا زمانی که قیمت بالای 1.9832 نرفته این تحلیل معتبر است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

یک حرکت 5-موجی تمام شده است و از اینجا به بعد دنبال فرصت های فروش هستیم. شکسته شدن خط روند سرخ رنگ می تواند تریگر مناسبی برای ورود به پوزیشن های فروش تلقی گردد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

در قالب موج C در حال حرکت به سمت محدوده سقف کانال در سطح 1.7525 است. در آن سطح به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود و تا آنجا از فرصت های خرید بهره می بریم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

به نظر می رسد که در مراحل پایانی موج C نزولی هستیم و پس از پایان 5 موجی بایستی به دنبال پوزیشن های خرید میان مدتی باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

مشابه با نماد GBPCHF، به نظر می رسد که در مراحل پایانی موج C نزولی هستیم و پس از پایان 5 موجی بایستی به دنبال پوزیشن های خرید میان مدتی باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

قیمت به سقف کانال نزولی خود رسیده است و انتظار داریم با شکست این کانال، نوسانات صعودی قدرتمندی در این جفت ارز آغاز بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

به نظر می رسد در موج 4 از یک نزول قدرتمند هستیم. با پایان حرکت 5-موجی به دنبال پوزیشن های خرید خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

قیمت با شتاب فراوان کانال اولیه خود را شکسته و تا خط میانی کانال تکثیرشده اش هم پیشروی کرده است. فعلاً هولد هستیم. مقاومت 72.5 بسیار سنگین ارزیابی می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

قیمت در یک کانال صعودی در حرکت است. تا زمانی که زیر 1.039 نیاید تحلیل صعودی معتبر است و هدف رشد 1.066 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

قیمت در یک روند نزولی در حال افت است. تا زمانی که پایین سطح 0.846 قرار دارد، کماکان روند نزولی باقی خواهدماند.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

قیمت به کف کانال خود رسیده است. مترصد شکل گیری کندل قدرتمند صعودی روزانه هستیم تا دوباره وارد پوزیشن های خرید بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

یک روند پرقدرت نزولی را شاهد هستیم. در صورتی که قیمت از سطح 68 عبور کند یک حرکت صعودی مناسب دستکم تا مقاومت های سرخ رنگ مشخص شده آغاز خواهدشد.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

بعد از یک نزول سنگین، قیمت در قالب یک دیاگونال پایانی در حرکت است. با شکسته شدن این ساختار تراکمی به سمت بالا می توانیم وارد پوزیشن های خرید بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

پس از شکسته شدن کانال اولیه، شتاب ریزش قیمت را تا خط میانی کانال تکثیرشده اش نیز افت داد. در حال حاضر اگر قیمت از سطح 81.48 عبور کند می توان وارد پوزیشن های خرید شد. در غیر این صورت نزول تا زیر سطح 80 را شاهد خواهیم بود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

قیمت پس از خروج از کانال صعودی، در یک کانال نزولی با شیب کم در نوسان است. انتظار می رود با شکسته شدن این کانال به سمت بالا یک حرکت رونددار صعودی در این نماد آغاز بشود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...