تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/04/06 | 1399/01/18
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

پس از یک رشد سنگین و بی سابقه، قیمت وارد فاز ریزشی موقت شده است. تا زمانی که بالای سطح 1.6778 قرار داریم، می توان به خرید اندیشید اما با شکسته شدن این سطح کلاً وارد نزول میان مدتی خواهدشد. سناریوی جایگزین، شکسته شدن سطح 1.8571 است که موج خرید دوباره ای وارد بازار خواهدکرد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

قیمت بین یک حمایت و یک مقاومت نیرومند در نوسان است. تا زمانی که در این باکس است، نوسانگیری توصیه می شود و با شکسته شدن آن روند نیرومندی انتظار می کشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

پس از یک افت سنگین، خریداران موفق به فتح سقف بالاتر نشده اند. شکسته شدن سطح 1.5229 عوض شدن روند به نزولی در بازه میان مدتی را نوید خواهدداد. در حال حاضر در یک باکس حدوداً 500 پیپی نوسان می کند و به کف باکس رسیده است.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

تا زمانی که سقف اخیر در محدوده 1.064 به بالا شکسته نشود، روند کماکان نزولی خواهدماند. با توجه به ساختار ریزش اخیر در برابر رشد قبلی، احتمال تغییر روند بالا ارزیابی می شود و می توان در سطوح پایین تر و با حجم کمتر وارد پوزیشن های خرید شد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

چنانچه گفته شد، با شکسته شدن حمایت در محدوده 118.85، مسیر ریزش تا حمایت بعدی در 117 هموار شد و هدف ما نیز محقق گشت. اواخر هفته گذشته به حمایت قوی رسیده و انتظار اصلاح صعودی داشتیم که محقق شد. به صورت کلی این نماد بسیار رنج و فاقد روند خاصی می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

پس از پایان یک حرکت 5-موجی، قیمت وارد نوسانات نزولی شده است. تا زمانی که کانال نزولی به بالا نشکند، ورود به پوزیشن های خرید توصیه نمی شود. هدف احتمالی فروشندگان محدوده 0.86 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

قیمت باکس خود را به بالا شکسته است و برگشت به لبه باکس فرصت خرید است. حد زیان در 2.010 و حد سود در 2.072 تنظیم بشوند.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مشابه نماد GBPAUD قیمت باکس خود را به بالا شکسته است. برگشت به لبه باکس فرصت خرید با حد زیان 2.0475 و حد سود 2.1192 است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

به نظر می رسد که یک حرکت 5-موجی نزولی تمام شده باشد و یک روند نزولی سنگین پیش روی این نماد باشد. با پایان موج اصلاحی صعودی، می توانیم به فرصت های فروش بیاندیشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. تا زمانی که کانال شکسته نشده، توصیه به خرید در حمایت ها و تسویه و شناسایی سود در مقاومت ها داریم. احتمالاً یک دور رشد دیگر تا 1.2188 داشته باشیم و سپس یک اصلاح نزولی عمیق در این نماد انتظار می رود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

هدف خریداران محدوده 137.26 است و حمایت های خوب برای ورود به پوزیشن های خرید 129.8 و 126.4 می باشند. حد زیان پیشنهادی کف ماژور در سطح 124 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

با شکسته شدن 0.8632 نوسانات نزولی این نماد از سر گرفته شده است. انتظار داریم دستکم تا سطح 0.822 قیمت افت داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

خریداران موفق به شکست مقاومت پیشین نشدند و با شکسته شدن کانال اخیر صعودی انتظار می رود دستکم تا سطح 0.5727 قیمت افت کند.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

با از دست رفتن حمایت فعلی، دستکم تا سطح 62 افت خواهیم داشت. به نظر می رسد که این موج نزولی یک موج B باشد و دوباره از سطوح پایین تر شاهد رشد قیمت برای موج C باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

با توجه به شکسته شدن کانال صعودی، انتظار داریم موج نزولی اصلاحی دستکم تا سطح 1.012 ادامه داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

انتظار داریم یک اصلاح نزولی در این نماد داشته باشیم و سپس صعودی بشود. این اصلاح نزولی چند روزی است که آغاز شده و فعلاً به یک حمایت رسیده که البته انتظار داریم به پایین شکسته بشود و به حمایت های پایین تر برسد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

مقاومتی که در روزهای گذشته اشاره کردیم از رشد بیشتر قیمت جلوگیری کرد و موج نزولی دوباره برگشته است. انتظار داریم دستکم تا سطح 0.5524 افت داشته باشیم و از آن محدوده ها موج C آغاز بشود. تریگر فروش شکست 0.5679 است.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

عبور قیمت از 66.58 تریگر خرید میان مدتی این نماد می باشد. در حال حاضر انتظار یک دور اصلاح نزولی داریم برای ساخت شانه چپ یک الگوی سروشانه احتمالی و با شکست خط گردن هم می توان وارد پوزیشن های خرید شد.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

به نظر می رسد یک الگوی سروشانه بزرگ در حال تکمیل است و با شکسته شدن خط گردن انتظار رشد میان مدتی این نماد را خواهیم داشت. شکسته شدن 0.69 هم تریگر مناسبی برای ورود به پوزیشن های خرید در صورت عدم تشکیل شانه راست است.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

طبق موج شماری موجود انتظار داریم قیمت به تدریج یک کف قدرتمند ساخته و سپس برای مدتها فاز نوسانات صعودی بشود. شکسته شدن سطح 76.73 تریگر خرید بوده است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

نوسانات این نماد بشدت رنج و فاقد روند می باشد. توصیه ما صرفاً نوسانگیری روی حمایت ها و مقاومت های مشخص شده است. به نظر می رسد تا سطح 110 ریزش کنونی ادامه یابد.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...