تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/04/20 | 1399/02/01
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

در حال حاضر شاهد رشد قیمت از محدوده حمایتی هستیم و انتظار داریم یک اصلاح صعودی خوب در پیش باشد. حد سود پیشنهادی خریدها 1.7672 و حد زیان هم سطح 1.7015 هستند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت از محدوده حمایتی ما برگشت و با شکست خط روند نزولی وارد پوزیشن های خرید شده ایم. هدف اولیه 1.8253 بود که محقق شد. انتظار داریم پس از یک اصلاح قیمت عازم هدف نهایی خود در سطح 1.9 می باشد. توصیه می شود پوزیشن های باقیمانده ریسک فری بشوند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، شکسته شدن سطح 1.5229 عوض شدن روند به نزولی در بازه میان مدتی را نوید داد و وارد پوزیشن های فروش با اهداف مشخص شده روی نمودار شده ایم. انتظار داریم دستکم تا 1.497 ریزش ادامه داشته باشد. در صورت برگشت قیمت به محدوده ورود، توصیه به خروج با 0 داریم چرا که در نمادهای همبسته، ارزهای کالایی تحت فشار هستند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

تا زمانی که سقف اخیر در محدوده 1.064 به بالا شکسته نشود، روند کماکان نزولی خواهدماند. محدوده حمایتی اخیر نیز شکسته شده و اکنون به مقاومت تبدیل شده است که قیمت پس از برخورد به آن دوباره دچار افت شده . به نظر می رسد هدف فروشندگان سطح 1.02 باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

چنانچه گفته شد، با شکسته شدن حمایت در محدوده 118.85، مسیر ریزش تا حمایت بعدی در 117 هموار شد و هدف ما نیز محقق گشت. اواخر هفته گذشته به حمایت قوی رسیده و انتظار اصلاح صعودی داشتیم که محقق شد. به صورت کلی این نماد بسیار رنج و فاقد روند خاصی می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

پس از پایان یک حرکت 5-موجی، قیمت وارد نوسانات نزولی شده است. تا زمانی که کانال نزولی به بالا نشکند، ورود به پوزیشن های خرید توصیه نمی شود. هدف احتمالی فروشندگان محدوده 0.86 می باشد. با شکست کانال می توان وارد پوزیشن های خرید برای هدف 0.899 شد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت از محدوده حمایتی ما برگشت و توصیه می شود فعلاً هولد باشیم تا تکلیف خریداران با مقاومت بالایی و فروشندگان با حمایت پایینی مشخص بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

چنانچه گفته شد، شکسته شدن خط روند نزولی مقدمه برگشت قیمت به سقف قبلی شد و حرکت صعودی قدرتمندی که آغاز شده تا سطح 2.098 که گفته بودیم ادامه یافت. اینجا مقاومت مهمی بود و هولد بودن را توصیه کردیم و از همان مقاومت ریزش داشت. در حال حاضر در حال نزدیک شدن به حمایت است و واکنش خریداران اهمیت دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

قیمت نوساناتی خنثی داشته و بین دو محدوده حمایتی و مقاومتی در نوسان است. با شکسته شدن سقف باکس می توان انتظار وقوع یک صعود خوب را داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. تا زمانی که کانال شکسته نشده، توصیه به خرید در حمایت ها و تسویه و شناسایی سود در مقاومت ها داریم. احتمالاً یک دور رشد دیگر تا 1.2188 داشته باشیم و سپس یک اصلاح نزولی عمیق در این نماد انتظار می رود. مقدمه شروع این اصلاح، شکسته شدن خط روند صعودی ترسیم شده روی موج 5 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

هدف خریداران محدوده 137.26 است و حمایت های خوب برای ورود به پوزیشن های خرید 129.8 و 126.4 می باشند. حد زیان پیشنهادی کف ماژور در سطح 124 می باشد. در کوتاه مدت احتمال وقوع یک اصلاح نزولی می رود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت از سقف کانال و محدوده PRZ الگوی هارمونیک دچار فشار فروش و ریزش شد. به نظر می رسد در گام نخست تا 0.8668 ریزش داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

مطابق با تحلیل ارائه شده، هدف رالی صعودی در سطح 0.618 محقق شد. توصیه به شناسایی سود و انتظار داشتیم و اکنون می توان به قصد حمایت های پایین وارد پوزیشن های فروش شد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده پس از تحقق هدف 69، در حال حاضر شاهد برگشت فشار فروش هستیم. به نظر می رسد تا سطح 65 ریزش ادامه یابد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده، هدف 1.05 محقق شد. پس از مدتی هولد بودن اکنون به فروش وارد شده ایم. حد زیان 1.064 و حد سود اولیه 1.0352 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

انتظار داریم یک اصلاح نزولی در این نماد داشته باشیم و سپس صعودی بشود. این اصلاح نزولی چند روزی است که آغاز شده و انتظار داریم قیمت به حمایت های پایین تر برسد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت به مقاومت رسید و فشار فروش برگشت. انتظار افت بیشتر تا حمایت های پایین را داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

عبور قیمت از 66.58 تریگر خرید میان مدتی این نماد می باشد. در حال حاضر انتظار یک دور اصلاح نزولی داریم برای ساخت شانه چپ یک الگوی سروشانه احتمالی و با شکست خط گردن هم می توان وارد پوزیشن های خرید شد.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

به نظر می رسد یک الگوی سروشانه بزرگ در حال تکمیل است و با شکسته شدن خط گردن انتظار رشد میان مدتی این نماد را خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

طبق موج شماری موجود انتظار داریم قیمت به تدریج یک کف قدرتمند ساخته و سپس برای مدتها فاز نوسانات صعودی بشود. شکسته شدن سطح 76.73 تریگر خرید بوده است. تا زمانی که قیمت به زیر کف 74.74 نرود، این تحلیل معتبر است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

نوسانات این نماد بشدت رنج و فاقد روند می باشد. توصیه ما صرفاً نوسانگیری روی حمایت ها و مقاومت های مشخص شده است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...