تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/05/20 | 1399/02/31
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

به نظر می رسد یک حرکت 5 موجی قدرتمند با 3200 پیپ ریزش به پایان رسیده و احتمال اصلاح رو به بالا در قالب یک موج اصلاحی می رود. با شکست کانال نزولی وارد پوزیشن های خرید شده ایم. حد زیان کف 1.65 و حد سود اولیه سطح 1.76 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده، با شکسته شدن خط مقاومت مورب وارد پوزیشن های خرید شده ایم. این نماد همبستگی زیادی با EURAUD دارد و همان مسیر صعودی را خواهدرفت.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

به نظر می رسد که یک اصلاح ABC به پایان رسیده و یا در شرف پایان باشد. شکسته شدن سطح 1.5444 تریگر ورود به پوزیشن های خرید برای یک رشد مناسب بوده است. تا زمانی که قیمت زیر کف 1.505 نرود، این تحلیل معتبر است و قیمت می تواند تا سطح 1.5775 رشد کند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

مطابق با الگوی Wolfe Wave بازار موفق به شکست سطح مقاومتی سنگین 1.06 شد و روند به حالت صعودی درآمده است. هر پایینی فرصت خرید است و هدف رالی محدوده 1.1 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

با توجه به شکسته شدن کانال نزولی به نظر می رسد که یک اصلاح صعودی عمیق تر در پیش است.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

به نظر می رسد که یک موج ABC اصلاحی به پایان رسیده و در آستانه آغاز یک موج صعودی نیرومند دیگری هستیم. شکسته شدن مقاومت مورب تریگر ورود به پوزیشنهای خرید ما بوده است. حد زیان زیر 0.868 و حد سود در 0.899 تنظیم بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

بعد از یک ریزش سنگین انتظار می رود شاهد یک اصلاح رو به بالا باشیم. در سطوح بالاتر باز هم فشار فروش انتظار خواهیم داشت. از دید الیوتی به نظر می رسد که یک موج 1 بزرگ در حال تکمیل شدن است و یک اصلاح نیرومند صعودی خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده، در محدوده کف کانال نزولی و سطح حمایتی شاهد رشد شدید تقاضا بودیم. به نظر می رسد این اصلاح صعودی فعلاً تداوم داشته باشد. در سطوح بالاتر و پس از پایان اصلاح به دنبال فرصت های فروش خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

چنانچه پیشتر گفته شد، احتمال شکست باکس به سمت پایین بیشتر بود و این امر نیز روی داد. تا رسیدن به حمایت های پایین تر هر بالایی فرصت فروش است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

مشابه با نماد GBPUSD انتظار ادامه اصلاح نزولی داریم. از دید الیوتی یک 5 موجی را تمام کرده و اصلاح نزولی شروع شده است که در قالب یک کانال نزولی محصور است. شکسته شدن کانال به بالا سیگنال خرید می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

با شکسته شدن باکس اقدام به ورود به پوزیشن های فروش کرده ایم. حد سود و زیان در نمودار مشخص است.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

با بروز نشانه های ضعف، شاهد شکسته شدن کانال صعودی هستیم. به نظر می رسد یک اصلاح عمیق نزولی در پیش داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

تا 30 پیپی تارگت خرید رشد کرده و سپس دچار ریزش شد. با شکسته شدن کانال صعودی می توان وارد پوزیشن های فروش شد. هدف اولیه سطح 0.5941 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

با فتح سقف، تحلیل نزولی ما بی اعتبار شد. فعلاً توصیه می شود هولد باشیم تا روند بازار سر و شکل مشخص تری به خود بگیرد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

اصلاح نزولی که منتظرش بودیم شکل نگرفت و با محرک نشست RBNZ این نماد دوباره وارد نوسانات صعودی شده است. هر پایینی فعلاً فرصت خرید است.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

با ناتوانی خریداران در شکست مقاومت بالایی، فروشندگان وارد عمل شده و خط حمایتی مورب را شکستند. انتظار می رود تا کف باکس دستکم شاهد افت قیمت باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

مطابق با موج شماری ارائه شده شاهد ریزش قیمت هستیم. با توجه به شکسته شدن کانال صعودی انتظار افت سنگین تر قیمت را داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

به نظر می رسد در یک اصلاح پیچیده هستیم. با محرک نشست RBNZ، این نماد به سمت کف باکس اخیر خود در حرکت است که دوباره از کف محدوده شاهد رشد تقاضا بوده ایم. تا زمانی که در این باکس است انتظار آغاز یک روند نیرومند نداریم.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

پس از یک ریزش سنگین از سقف کانال هم اکنون به محدوده کف رسیده است. در صورت شکسته شدن کانال به پایین انتظار یک موج نزولی نیرومند خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

به نظر می رسد یک اصلاح 3 موجی مدنظر بازار است. موج A تمام شده و موج B نیز در شرف اتمام است که پس از پایان آن می توان برای موج C وارد پوزیشن های خرید بشویم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده سطح 108.8 لمس شد. انتظار داریم یک اصلاح صعودی داشته باشیم و سپس دوباره شاهد ورود فروشندگان به بازار خواهیم بود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...