تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/07/31 | 1399/05/10

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

اصلاح صعودی مدنظر ما کوتاه تر از تصور ما بود و دوباره روند نزولی از سر گرفته شد. به نظر می رسد پس از شکسته شدن کف حاضر، قیمت عازم سطوح 1.52 و حتی پایین تر باشد. اصلاح صعودی فعلی یک فرصت فروش میان مدتی محسوب می شود و در سطوح بالاتر انتظار ورود دوباره فروشندگان را داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مشابه به نماد EURAUD در سطوح بالاتر دوباره به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود. مقاومت های مناسب جهت ورود به پوزیشن های فروش 1.79 و 1.83 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

تحلیل کلی ما روی این نماد نزولی است اما تا زمانی که کانال صعودی پابرجاست، ورود به پوزیشن های فروش توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

مطابق با الگوی Wolfe Wave بازار موفق به شکست سطح مقاومتی سنگین 1.06 شد و روند به حالت صعودی درآمده است. هر پایینی فرصت خرید است و هدف رالی محدوده 1.1 می باشد. اصلاح فعلی ناشی از برخورد قیمت به سقف کانال 2 ساله نزولی می باشد و شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

اصلاح عمیق نزولی مدنظر ما روی نداد و خریداران با شتاب و ولع دوباره ورود داشتند. به نظر می رسد مقاومت فعلی بزودی شکسته شده و مسیر برای رشد میان مدتی به بالا هموار بشود. اهداف خریداران سطوح 127 و 132 می باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. تا زمانی که در این کانال نوسان می کند، خرید در کف و فروش در سقف کانال توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.72 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود. هدف اصلاح صعودی فعلی در گام نخست 1.846 و سپس 1.89 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.87 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

مشابه با نمادهای GBPAUD و GBPNZD در این نماد هم شاهد یک اصلاح سنگین صعودی هستیم. در صورت مشاهده تریگر در سطوح مقاومتی بالاتر به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

مشابه با نماد GBPUSD انتظار ادامه اصلاح نزولی داریم. از دید الیوتی یک 5 موجی را تمام کرده و اصلاح نزولی شروع شده است. در کل در سطوح پایین تر به دنبال خریدهای میان مدتی به بالا خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

با توجه به همبستگی این نماد با GBPCHF، انتظار داریم که اصلاح نزولی ادامه یابد و در سطوح پایین تر خریداران قدرتمند وارد بازی بشوند.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

روند صعودی پرقدرتی را شاهد هستیم. در حال حاضر قیمت به سطح مقاومتی سنگینی رسیده است. انتظار می رود اصلاح نزولی داشته باشیم و سپس دوباره با حمله مجدد خریداران این سطح فتح بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

خریداران با قدرت موفق به فتح مقاومت ها به صورت پی در پی شدند اما در گام اخیر شاهد ورود فروشنده نیز هستیم. با توجه به رشد بی وقفه قیمت، انتظار داریم مدتی نوسانات نزولی اصلاحی بر این نماد حاکم باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

انتظار داریم مدتی به صورت رنج و ساید باشد و سپس روند صعودی از سر گرفته بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

قیمت در کانال صعودی در نوسان است و تا زمانی که در این کانال نوسان می کند انتظار رسیدن به اهداف بالاتر داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

مشابه با نماد NZDCHF، به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

فشار فروش سنگین قیمت را به سطح حمایتی خود رسانده است. به نظر می رسد که حمایت جاری حمایت نیرومندی باشد که در ماه مارس نیز در اوج وحشت بازارهای مالی، جلوی ریزش بیشتر قیمت را گرفت. توصیه به هولد بودن داریم تا تکلیف این حمایت روشن بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

کانال صعودی ضعیف شکسته شد و قیمت عازم سطح 75.3 می باشد. پولبک به حمایت شکسته شده فرصت مناسبی برای ورود به پوزیشن های فروش است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

قیمت سطح مقاومتی بسیار مهمی را شکسته و عازم سطح 116 و سپس 120 می باشد. تا زمانی که کانال نشکسته توصیه به فروش نداریم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...