تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای اصلی

2020/03/15 | 1398/12/25
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

هفته منتهی به 13 مارچ 2020

تحلیل تکنیکال هفتگیEURUSD

بنظر می رسد خط روند نزولی یک ساله شکسته شده و برای مسیر افزایش سد قوی پیش روی این جفت ارز نیست. در کوتاه مدت پول بک به خط روند شکسته شده می تواند موقعیت جذاب تری برای خرید ایجاد کند. هدف میان مدتی این جفت ارز 1.18 می باشد. تا زمانی که کف اصلی شکسته نشود هدف نشان داده شده معتبر است.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

با توجه به شکسته شدن خط روند صعودی، انتظار می رود اصلاح های احتمالی موقت فرصت فروش برای هدف 1.203 باشد برای کوتاه مدت 1.274 سطح مقاومت است و تا زمانی که سقف ماژوری را نشکند هدف کاهش معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در یک ترکیب ABC در حال کاهش است. بنظر می رسد برای کوتاه مدت محدوده کف کانال بتواند سطح حمایت قوی باشد ولی برای رشد دوره ریکاوری کف لازم دارد تا زور کافی را در محدوده کف کانال بدست بیاورد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

در دو سال اخیر، قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است. بنظر می رسد محدوده کف کانال نزولی مستحکم ترین سطح برای افزایش تقاضا باشد. در محدوده کف کانال می توان با تریگر مناسب دنبال خریدهای میان مدتی بود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

با توجه به شکسته شدن کانال نزولی کوتاه مدت، بنظر می رسد هدف رشد گام اخیر، محدوده سقف کانال باشد اصلاح های احتمالی می تواند پتانسیلی برای رشد تا سقف کانال ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

بنظر می رسد قیمت یک سطح حمایتی بسیار پر قدرت را شکسته و انتظار می رود در میان مدت شاهد افت بیشتر قیمت باشیم. پول بک به محدوده 0.959 میت واند سطح جذاب تری برای فروش ایجاد کند و هدف کاهش محدوده 0.9037 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه سه ساله در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه