تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای اصلی

2020/04/11 | 1399/01/23
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

هفته منتهی به 12 اپریل 2020

تحلیل تکنیکال هفتگیEURUSD

قیمت یک شکست فیک را در هفته های اخیر ثبت نمود و بنظر می رسد برای شکست واقعی باید مجدد منتظر تثبیت قیمت بالای کانال باشیم. بنظر می رسد در با توجه به شتاب بالای خرید این مهم شدنی است. تثبیت بالای محدوده قیمتی نشان داده شده می تواند نوید رشد دستکم تا 1.25 را در میان مدت بدهد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت از بالا درگیر یک مقاومت استاتیک و از پایین درگیر حمایت داینامیک است. در کوتاه مدت تا زمانی که در این محدوده قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف توصیه می شود شکست هر یک از دو سطح بالا یا پایین (احتمال بالا بیشتر) می تواند نوید یک روند جدید حرکتی را بدهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در یک ریتم افزایشی شارپ در حال حرکت به سمت خط روند نزولی است. بنظر می رسد نوع ریزش سنگین و رشد قوی در کنار همدیگر باعث می شود رفتار بازار در میان مدت با هیجان زیاد همراه باشد. در کوتاه مدت محدوده خط روند نزولی می تواند نقش مقاومت کلیدی باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

پس از شکسته شدن کف 0.6215 با قدرت زیاد شاهد کاهش قیمت بودیم. بنظر می رسد هیجانات دو سویه بازار، چه در رشد و چه در افت زمینه را برای ادامه هیجان در آینده مساعد کرده. در کوتاه مدت همان سطح 0.6215 سطح مقاومت است ولی برای زمان ساخت سقف، تخمین انتظاری 4 تا 18 ژوئن می باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

در یک ساختار ایمپالس صعودی، بنظر می رسد قیمت در اصلاحی موج 4 خود باشد و محدوده اصلاحی 50% می تواند سطح مناسب برای تکمیل این موج باشد انتظار می رود در میان مدت قیمت به سمت 1.51 حرکت کند که هدف موج 5 است. توصیه می شود تا زمانی که خط روند نزولی کوتاه مدتی در موج 4 به بالا نشکند اقدام به خرید نکنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

قیمت در یک ساختار بازشونده در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این ساختار نوسان می کند، بهترین استراتژی معاملاتی نوسان گیری بین کف و سقف این محدوده می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه سه ساله در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه