تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2020/07/07 | 1399/04/17

هفته منتهی به7 جولای  2020

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

قیمت در یک ترکیب ایمپالس افزایشی قرار دارد که در کوتاه مدت در یک محدوده خنثی در نوسان است بنظر می رسد پس از شکسته شدن محدوده تراکمی کوتاه مدت، به سمت هدف 1.20 در میان مدت حرکت کند. در کوتاه مدت محدوده باکس قرمز برای حمایت میان مدتی مد نظر است.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در یک ترکیب ABC در حال اصلاح است. بنظر می رسد مادامیکه بین دو خط مورب قرمز در نوسان است هدف رشد میان مدتی محدوده 1.338 باشد و تا زمانی که کف 1.21 به پایین نشکند هدف مورد اشاره معتبر است. در بازارهای این چنینی که رفتار حرکتی بازار پیچیده است توصیه می شود نوسان های کوتاه مدتی هم سو با تحلیل میان مدتی گرفته شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت به محدوده مقاومتی رسیده است که در یک سال اخیر هیچ گاه موفق نشد از این محدوده فراتر رود. برای کوتاه مدت انتظار داریم شاهد افزایش عرضه در بازار باشیم و شکست سطح مقاومتی نشان داده شده می تواند نوید یک رشد پایدار میان مدتی را بدهد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

قیمت در کوتاه مدت در یک کانال صعودی در نوسان است. بنظر می رسد برای کوتاه مدت قیمت بین 0.639 تا 0.659 در نوسان باشد ولی در میان مدت مجدد رهسپار ساخت یک سقف جدید برای سقف کانال شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

در پنج ماه اخیر قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه کانال به بالا شکسته نشود خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد. برای کوتاه مدت 1.335 سطح حمایتی می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

در پانزده ماه اخیر قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه کانال به بالا شکسته نشود خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

در سه سال اخیر قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه کانال به بالا شکسته نشود خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه