تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2021/10/17 | 1400/07/25

هفته منتهی به 15 اکتبر 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

قیمت در حال ساخت موج C بزرگ خود است. بنظر میرسد در محدوده کف ساختار باز شونده بتوان دنبال فرصت های خرید بود. برای خرید حتماً از تریگر مناسب استفاده شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در یک ترکیب کارکشن در حال اصلاح است. بنظر می رسد احتمال رشد میان مدتی در این جفت ارز بالا باشد. مادامی که قیمت در این تراکم قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف تراکم توصیه می شود اما شکسته شدن تراکم به سمت بالا می تواند زمینه رشد قوی را فراهم کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

بنظر می رسد پس از شکسته شدن خط روند نزولی، حمایت پیش روی این جفت ارز محدوده 0.737 باشد و انتظار داریم در میان مدت مادامی که کف 2orB نشکند قیمت به تدریج به سمت 0.78 حرکت کند.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

قیمت در حال ساخت ترکیب ABCDE و تکمیل ساختار کنج می باشد. بنظر می رسد شکسته شدن تراکم به سمت بالا می تواند زمینه رشد میان مدتی این جفت ارز را تا 0.78 فراهم کند.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

پس از یک رشد اولیه در قالب ساختار 1orA قیمت در فاز اصلاحی با ترکیب abc قرار دارد. یک محدوده حمایت کلیدی ددر 1.221-1.228 وجود دارد که هم الگوی باترفلای شکل می گیرد و هم اصلاحی 78% بزرگ است در ان محدوده انتظار داریم موج 2orB خاتمه یافته و مجدد راهی مدار افزایشی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

پس از یک ریزش اولیه، بنظر می رسد مدتی قیمت ساختار موج B را بسازد پس از شکسته شدن کانال کوتاه مدتی به سمت پایین می توان دنبال فرصت های ریزش قوی در بازار بود. رشد های پیش روی این جفت ارز موقت پیش بینی می شود و در میان مدت احتمال افت بیش از رشد است. محدوده متعارف قیمتی و زمانی برای ساخت B در تصویر مشخص است.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

پس از شکسته شدن تراکم پر قدرت، قیمت به سمت سقف کانال عریض خود در محدوده 118 واحد حرکت می کند. اصلاح های موقت رو به پایین بیشتر فرصت خرید تلقی می شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه