آموزش Timing Solution – قسمت 49

2020/05/13 | 1399/02/24
Timing Solution , نرم افزار , آموزش Timing Solution , DJI

مثال بعدی تحلیل تاثیر ماه نو است. در Editor Models (اکنون می دانید که این یک پنجره مرکزی است که با ULE سروکار دارد) ، این رویداد را تعریف میکنیم:

در اینجا Efficiency Test را برای ماه نو می بینید:

این نمودار نشان می دهد که روند صعودی تقریبا 5 روز قبل از ماه نو آغاز می شود. اما این گرایش بیشتر به دلایل دیگری غیر از اثر ماه نو است: 878 در برابر 834. داده های ماه نو قابل توجه نیست. اگر تصمیم دارید فقط با استفاده از این فاکتور معامله کنید ، ریسک بالایی دارد. (کسانی که با آسترولوژی آشنایی دارند، تعجب نمی کنند: ماه بازیگر فعال نیست بلکه بیشتر مانند تریگر (ماشه) عمل می کند.

به هر حال ، نکته جالب این است که ماه کامل هیچ نتیجه قطعی را ارائه نمی دهد.

یک مثال دیگر قبل از پایان این درس: ورود خورشید به بروج کاردینال :

این Efficiency Test برای این رویداد است:

این بدان معناست که DJI حرکت صعودی خود را 3 روز پس از ورود خورشید به بروج کاردینال (حمل، سرطان، میزان، جدی) آغاز می کند. احتمال افزایش DJI  برای 6 روز آینده 62٪ است.

توجه: بعضی اوقات بین فلش روی نمودار Efficiency Test و اطلاعات آماری اختلاف وجود دارد:

در اینجا ما با  فلش رو به پایین مواجه می شویم ، در حالی که آمار نشان می دهد که قیمت 63 مرتبه افزایش و 47 مرتبه کاهش داشته است. این بدان معنی است که حرکت نزولی ما در محیط صعودی اتفاق می افتد. ممکن است یک روند قدرتمند باشد ، با این وجود حداقل یک ریزش قوی در بین این 47 ریزش وجود دارد، اما نه آنقدر قوی که منجر به تغییر روند شود.

نتیجه: تا اینجا ما یاد گرفتیم که رویدادهای نجومی را ثبت کرده و داده های خود را در رابطه با این رویدادها تجزیه و تحلیل کنیم. اکنون می توانید هرگونه اطلاعات نجومی که در کتاب ها ، مجلات ، خبرنامه ها و اینترنت چاپ شده است را ارزیابی کنید.

 

مطالب مشابه

مشاهده همه