آموزش Dynamic Trader – قسمت ۴۱

2017/12/24 | 1396/10/03
آموزش نرم افزار , نرم افزار Dynamic Trader

PRZ - Price Rhythm Zone

از منوی Report وارد PRZ شوید مراحل اجرای یک گزارش PRZ به شرح زیر است:
  1. باید یک فایل اولیه و یک فایل مرجع بار گذاری کنیم که برای اجرای گزارش PRZ هر دو نیاز هستند. نوسانات اولیه برای محاسبات استفاده می شوند. نوسانات مرجع برای این کار برد دارند که اندیکاتور DT تشخیص دهد در وضعیت بازار خرسی هستیم یا گاوی.
  2. لازم به ذکر است PRZ فقط از نوسانات نشان داده شده در تصویر استفاده می کند. بنابراین باید مطمئن شوید تمام نوساناتی که شما نیاز دارید در تصویر نشان داده شده است. به عنوان مثال اگر شما می خواهید برای 5 سال نوسان را در PRZ لحاظ کنید حتما باید تمام 5 سال نوسان تان در تصویر دیده شود.
  3. با استفاده از دکمه شیفت و فلش های سمت چپ و راست نشانگر پیوت به چپ و راست می رود به عنوان مثال در تصویر زیر که تایم فریم 15 دقیقه شاخص S&P می باشد نشانگر رو کف 24 ژوئن می باشد.
  4. روی دکمه PRZ کلیک کنید یک تصویر در سمت راست تصویر شما ظاهر می شود. که اگر شما آپشن ها را تغییر دهید آن محدوده تصویر شده نیز تغییر می کند.
Date of first pivot : اولین نوسان مرجع است که در تصویر دیده می شود. شروع محاسبات PRZ با نوسان اولیه از اولین نوسان مرجع آغاز می شود. Project from : تاریخی است که نشانگر روشن می شود. Retracement method : مشخص کنید که تغییرات را به چه صورت در نظر بگیرید بر اساس تغییرات خود واحد پولی باشد یا تغییرات به درصد باشد. تغییرات قیمتی دیفالت نرم افزار است. Alternate method : مشخص کنید که تغییرات را به چه صورت در نظر بگیرید بر اساس تغییرات خود واحد پولی باشد یا تغییرات به درصد باشد. تغییرات قیمتی دیفالت نرم افزار است. High-Low discard : رنج مورد استفاده نوسان را مشخص می کنید که چند درصد انحراف را لحاظ کند. دیفالت رو 10% تنظیم شده است. Swings to use : شما مشخص می کنید که نوسانات چه دوره هایی از بازار را بگیرد فقط صعودی، فقط نزولی یا هر دو حالت گاوی یا خرسی بازار را بگیرد. در مثال فوق ما بر اساس بازار گاوی تنظیم کردیم.

دیاگرام PRZ چه معنی می دهد؟

به دو شکل قیمت مدل سازی می شود یکی بر مبنای اصلاحی و دیگری بر اساس رفتار تناوبی. مینیمم مقدار و ماکزیمم مقدار هز ار دو دیدگاه در نمودار نمایش داده می شود.
 

مطالب مشابه

مشاهده همه