آموزش Dynamic Trader – قسمت 16

2017/12/13 | 1396/09/22
آموزش نرم افزار , نرم افزار Dynamic Trader

Price Counts

شمارش گر قیمت از یک سطح مشخص تعیین شده توسط کاربرد سطوح بالا و پایین را با تنظیمات انتخابی ترسیم می کند. سطح قیمت می تواند هر کف، سقف یا هر سطح دیگری باشد. شمارش گر قیمت می تواند یک سری از اعداد مانند سری فیبوناچی باشد یا یک عدد ثابتی باشد که مرتب تکرار می شود مثل هر 30 سنت نوسان. سطوح رسم شده می تواند حمایت و مقاومت را برای آینده ایجاد کند که البته برای استفاده این ابزار تکنیک های ابتکاری و خلاقیت بالا نیاز است. برای رسم دو کلیک نیاز داریم. شما برای استفاده از ابزار لازم است در ابتدا فرق دو وضعیت رسم را درک کنید که به صورت Tick شمرده می شود یا Whole که در قسمت اول مشخص شده است.  

رسم خطوط شمارشگر

اگر بنا دارید خطوط شمارشگر را از یک کف یا سقفی رسم کنید که غیر صفر باشد:
  • کلیک اول
روی کف، سقف یا قیمت قیمت پایانی کلیک کنید یک قیمت افقی بنظر می رسد رسم می شود وقتی شما کلیک دوم را انجام می دهید شمارشگر های قیمتی را ترسیم می کند.
  • کلیک دوم
اگر دنبال این هستید شمارشگر از محل کلیک اول به پایین شمارشگر ها را نشان دهد زیر کلیک اول کلیک کنید و اگر بنا دارید شمارشگرها را بالاتر از خط رسم شده نشان دهد بالاتر از کلیک رسم شده اول کلیک کنید.

رسم ابزار از صفر

اگر مبنای ترسیم ابزار سطح صفر باشد باید از قسمت 2 تیک را بزنیم تا وقتی کلیک میکنیم مبنای ترسیم شمارشگر ها از عدد صفر باشد. اگر میخواهیم شمارشگر را تکرار کند روی قسمت سوم تیک می زنیم. شکل زیر تنظیمات شمارشگر 4.8 واحدی از سطح صفر می باشد.
 

مطالب مشابه

مشاهده همه