آموزش Gannzilla - قسمت 1

2018/01/15 | 1396/10/25
آسترولوژی , آموزش نرم افزار , پاتریک میکولا , روش علمی گن , سیارات , کواکب , نجوم , نرم افزار Gannzilla

آسمان در همین نزدیکی است.

بخش اول را با یک سوال شروع می کنم. اما قبل از آن اگر اولین بار است که نرم افزار گنزیلا را باز می کنید باید بگویم به دنیای اسرار آمیز گن خوش آمدید و به هیچ عنوان چیزی برای نگرانی وجود ندارد. شاید در اولین مواجهه اشکال مختلفی که می بیند آشنا و شاید غریبه باشند اما بهتر است اول بیاموزیم چگونه با نرم افزار روبه رو بشویم. پس اول سوال را مطرح می کنم و از شما هم میخواهم که این کار را انجام بدهید. سوال: در ذهن خود چه می بینید  اگر به شما بگویند و یا جایی بشنوید یا بخوانید: سیب! من به شما خواهم گفت. بدون شک شما در ذهن خود تصویر یک سیب را در نظر می آوردید. یکی شاید سیبی قرمز را در نظر بیاورد و شاید یکی سیبی سبز، یا سیبی زرد. بگذارید کمی موضوع را توضیح بدهم. زمانی که تصورات ما و زبان ما در حال شکل گیری بود، با مواجهه با اشیاء که در یک دسته بندی کلی در طبقه ی میوه ها قرار می گیرد آموختیم که سیب چه شکلی دارد و در تجربه با آن مزه و عطرش را به خاطر سپردیم و این قرار داد ذهنی باعث شد تا همیشه اگر حتی این مقاله را می خوانید و در چند سطر بالاتر با کلمه ی سیب مواجه می شوید بتوانید در کسری از ثانیه آن را شناسایی کنید. با این مقدمه به موضوع اصلی خواهم رفت و آن این است که شما در مواجه با نرم افزار و تکنیک های گن که به یاری خدا با این نرم افزار اجرا خواهید کرد، چیزی قابل لمس نخواهید دید. شما اشکال تکرار شونده ای مثل الگوهای کلاسیک را در این نرم افزار پیدا نخواهید کرد. شما خطوط روند و اندیکاتوری را پیدا نخواهید کرد. شما مووینگ ها با نتظیمات مختلف را هم پیدا نخواهید کرد. شما در واقع آماده می شوید که با ابزار هایی از جنس دیگر به تحلیل بازار بپردازید. شما آماده می شوید که با یکی از کهن ترین علوم بشری که از نیاکان نیک ما باقی مانده است به تحلیل بازار بپردازید. علمی اصیل و البته شگفت آور که ریشه  و منشاء آن مقدس است. بگذارید در یک کلمه بگویم. اولین چیزی که خواهید دید: آسمان است.

بخش دوم

برای سهولت کار نرم افزار را در بخش های مختلف توضیح و در نوشته های آتی یک بار همه چیز را با هم مرور خواهیم کرد. اما برای گام نخست ابتدا تصویر را توضیح خواهم داد. شما در تصویر زیر آسمان را می بیند. دقیق تر بگویم. برج های مختلف آسمان را. به تعبیری دیگر و البته دقیق تر: تقسیم بندی 30 درجه ای دایره ی منطقه البروج را می بنید که که منجمان و ستاره شناسان از قدیم نام هایی را برای آن انتخاب کرده اند. تا بتوانند با دقت بسیار محاسبات خود را انجام بدهد. به دایره ی منطقه البروج دایره ی شمسیه هم گفته می شود. چرا که خورشید یا شمس در طول سال روی این خط حرکت می کند. نکته: توجه داشته باشید که این نرم افزار و تکنیک های گن اساسا بر نجوم کهن استوار است و در نجوم کهن مرکزعالم زمین است و نه خورشید!

دوازده برج آسمان  با نام های:

حَمل  =فروردین                    میزان = مهر ثور = اردیبهشت                    عقرب= آبان جُوزا= خرداد                          قوس= آذر سَرطان= تیر                            جَدی= دی اسد = مرداد                            دَلو= بهمن نویسنده: م.آیین.حسینی
 

مطالب مشابه

مشاهده همه