معرفی روش علمی گن - قسمت 1

2018/01/22 | 1396/11/02
آسترولوژی , پاتریک میکولا , روش علمی گن , سیارات , کواکب , نجوم , نرم افزار Gannzilla

جلد 1: "چگونه از معامله در بازار کالا سود کسب کنیم."

نوشته پاتریک میکولا این کتاب یک منبع اصلی برای رازهای نجومی مورد استفاده در کتاب سال 1941 ویلیام گن  "چگونه از معامله در بازار کالا سود کسب کنیممی باشد. مترجمین: آرمین آذر مهر - سینا ساجدی - شایان مستوفی - آی تک گوگ - پروین صفایی کشتگر - سعید درخشی - سید مسعود امامی میبدی - زینب جلیل پو ر- آقای قاسمی زاده - دکتر فرشید قلمباز  

مقدمه

این کتابی که شما در حال خواندن آن هستید تنها کتابی است که از نوشته های اصلی ویلیام گن برای توضیح اینکه او چگونه از روشهای علمی نجومی استفاده کرده است نوشته شده است. این کتاب بر آن است تا به تشریح و اثبات روشهای نجومی مورد استفاده در کتاب سال 1941 ویلیام گن "چگونه از معامله در بازار کالا سود کسب کنیمبپردازد. کتابی که شما در حال خواندن آن هستید یک عصر جدید را در برابر معامله گرانی که به روش گن معامله می کنند می گشاید. چرا که این کتاب یک دنیای کاملا جدید را از میان نوشته های اصلی ویلیام گن باز می کند. این کتاب طوری نوشته شده است که هر کسی با داشتن اطلاعات پایه در مورد معامله گری کالاها، بتواند آن را بخواند و روشهای پیشرفته نجومی ویلیام گن را بفهمد. برای حصول به این منظور از مصاحبه با معامله گرانی که دارای سابقه معامله با استفاده از روشهای نجومی می باشند اجتناب شده است. چنانچه بخش هایی از این کتاب به نظر شما ساده و کم عمق نوشته شده است با خوانندگان دیگر این کتاب مشورت نمایید. عنوان این کتاب "جلد یک می باشد. چرا که این اولین کتابی است که در این سری به اثبات اینکه گن چگونه به پیش بینی و معامله در بازارهای مالی پرداخته است می پردازد. من درهیچ یک از سمینارهای پیشرفته گن شرکت نکرده ام و تنها اخیراً تلاش کرده ام تا همه نوشته های سایر افراد را در مورد ویلیام گن بخوانم. من نوشته های ویلیام گن را به تنهایی و به صورت محرمانه خوانده ام و نتایج زیادی را کشف کرده ام که تا کنون به صورت راز با خود نگه داشته ام.

ویرایش این کتاب

در طول دوره ویرایش آخر این کتاب، ویراستار اصلی من مبتلا به بیماری جدی ای شد و نتوانست کار را ادامه بدهد. من ویرایش نهایی را با استفاده از کسانی که اطلاعات کمی راجع به بازار های کالا و نجوم داشتند انجام دادم. در این کتاب تعداد بسیار زیادی از موارد همبستگی بین قیمتهای کالا، طول جغرافیایی سیارات ، وقایع نجومی و تاریخ های آنها که من بسیار تلاش کرده ام آنها را بارها کنترل کنم وجود دارد. کاملا مطمئن هستم که اگر شما رابطه همبستگی ای در این کتاب یافتید که کاربردی نیست مطمئنا این یک اشتباه تایپی بوده و نشان دهنده شکست روش نجومی نیست. چنانچه به صورت تصادفی اشتباه تایپی مشابه آن را یافتید لطفا آن را به آدرس ناشر ذکر شده در صفحه مقابل حق تالیف ارسال فرمایید.

هشدار

این کتاب به منظور انجام مطالعات بیشتر و نه تنها برای خواندن نوشته شده است. این کتاب بزرگترین جلدی است که درباره روش علمی نجومی گن تا کنون منتشر شده است. شیوه های نجومی گن که در این کتاب موجود است پیشرفته و خلاصه هستند و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک شبه تمامی روشهای نجومی گن را یاد بگیرید. برای منتفع شدن از روشهای نجومی گن شما باید متعهد به یادگیری ، مطالعه و تمرین مطالب ارائه شده در این کتاب باشید. کتاب "چگونه از معامله در بازار کالا سود کسب کنیمتوسط انتشارات لامبرت گن منتشر شده است که حق تالیف خود را دارد. آن کتاب در اصل توسط William D. Gann در سال 1941 در سن 63 سالگی که در آن سن، گن تقریبا 35 سال تجربه در نجوم داشته است نوشته شده است. گن ویرایش دوم آنرا در سال 1951 منتشر کرد.

مطالب مشابه

مشاهده همه